کرج- دبیر هیئت کشتی استان البرز گفت: میزبانی مسابقات بین المللی کشتی جام کودک در البرز از بعد فنی کلاس درس خوبی برای مربیان و کشتی گیر نونهال وپایه این استان است.

میزبانی مسابقات «جام کودک» کلاس درس خوبی برای کشتی البرز است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر ترابی اظهار کرد: برخی از بهترین های رده پایه کشتی دنیا به البرز می آیند و باید از این فرصت به بهترین نحو بهره برد.

وی تصریح کرد: ما در اوایل دهه هشتاد و زمانی که در  استان تهران بودیم یک بارمیزبان مسابقات بین المللی کشتی روز جهانی کودک بوده ایم که البته در آن مقطع این رقابت ها با حضور تیم های غیر مطرح و در سطح پایینی برگزارشد.

جهانگیر ترابی افزود: در دوره پیش رو کشتی گیران  تمام کشورهای صاحب کشتی دنیا در کرج حضور خواهند داشت وبه نوعی مسابقات در بالاترین سطح ممکن برگزار می شود.

وی تاکید کرد: حضور در کشورهای خارجی و حضور در تورنمنت های مختلف مستلزم هزینه زیادی است حال آنکه این شرایط به سهل ترین شکل ممکن برای البرز مهیا شده وباید از آن به بهترین نحو ممکن بهره گرفت.

دبیر هیئت کشتی استان البرز ایجاد نشاط وشادابی برای کشتی البرز را ماحصل برگزاری این تورنمنت در کرج دانست و گفت: امیدوارم در کنار این موضوع بتوانیم در فراهم کردن شرایط میزبانی هم موفق باشیم تا زمینه ساز میزبانی های بزرگتر برای کشتی البرز باشد.

ترابی در جمع بندی صحبت های خود گفت: برگزاری مسابقات کشتی روز جهانی کودک در کرج اتفاق فرخنده ای برای ورزش اول البرز است و امیدوارم بتوانیم با همراهی همه مسئولان استان میزبان خوبی برای این رویداد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.