رشتخوار-رییس نمایندگی شورای اسلامی تبلیغات اسلامی رشتخوار با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان ابلهانه ترامپ نشان دهنده کینه توزی نسبت به ایران است و در تلاش است سد راه ارزش های اسلامی شود اما با اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب و رهبری و همچنین وحدت کلمه این توطئه ها خنثی می شود.

سخنان ابلهانه ترامپ نشان دهنده کینه توزی نسبت به ایران است

به گزارش قدس آنلاین، حجت ا لاسلام محمود رضوان پناه  در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان؛ دانشجویان و اهالی رشتخوار گفت:دانش آموزان و ملت ایران امروز با حضور شان در مراسم ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبارجهانی زدند

وی با ذکر این که وحدت و انسجام امروز رمز پیروزی بر دشمنان اسلام است گفت:ملت ایران با هوشیاری کامل از توطئه های استکبار جهانی که امروزه قصد بر هم زدن وحدت را در جامعه دارند آگاهند و نیرنگ آنان را با هوشیاری بر ملا می کنند. حجت حجت الاسلام رضوانی پناه تصریح کرد:امروز خطر نفوذ و بد عهدی کردن در عمل به تعهدات نسبت به ایران در مذاکرات اخیر از جمله نیرنگ‌های آمریکا است، که هوشیاری مسئولین و مردم را می‌طلبد.

به گزارش قدس آنلاین همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و دانش آموزان رشتخواری  همراه با سایر اقشار، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان رادر این شهرستان  برگزار کردند.

دراین  آیین، حاضران مسیر میدانمیدانهای شیهد ساداتی و امام رضا ع شهرستخواررا  تا خیابان جمهوری اسلامی  با سردادن شعارها ' مرگ بر آمریکا'، ' مرگ بر اسرائیل'، 'ما ملت بصیریم، ذلت نمی پذیریم' و 'نشانه ی دینداری، از آمریکا بیزاری' راهپیمایی و علیه سیاست های استعماری و زورگویانه شیطان بزرگ آمریکا اعلام انزجار کردند.

علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان پرشور، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و مدیران دستگاه های اجرایی نیز به همراه دیگر اقشار در آیین حضور یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.