مشهد- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی درباره علت احضار فرماندار کلات به دادستانی مرکز استان گفت: چند روز پس از وقوع سیل در بازدیدی که از مناطق سیل زده شد، آقای دادستان در جریان موارد مختلف ناشی از وقوع سیل در منطقه کلات قرار گرفت که همانجا مذاکراتی با فرماندار و مسئولان شهرستان کلات انجام شد و قرار به پیگیری از سوی مسئولان اجرایی شد.

ماجرای احضار فرماندار کلات به دادسرا چیست؟

قدس انلاین-گروه استان ها-هاشم رسایی: قاضی محمد بخشی محبی افزود: اما بعد از این جریان به دلیل مطرح شدن شکایات و گلایه‌های متعدد مردم کلات به حوزه دادستانی استان گزارشی از دادستان کلات در خصوص علت سیل و خسارت‌های وارده به مردم دریافت کردیم که در گزارش رسیده یکی از علت‌ها سهل‌انگاری فرماندار و مدیران شهرستان کلات مطرح بود.

وی افزود: مسئولان شهرستان کلات باید اقداماتی قبل از سیل و همین طور در زمان وقوع سیل انجام می‌دادند تا خسارت‌های وارده به مردم کمتر شود که متأسفانه کوتاهی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز خراسان رضوی با اشاره به بازدیدهایی که از منطقه و روستاهای کلات انجام شد، گفت: بنابراین گزارش‌ها رئیس دادستان استان دستور دادند تا فرماندار و تعدادی از مدیران و مسئولان شهرستان کلات به دادستانی مشهد مراجعه کنند و علت را توضیح دهند که در صورت لزوم و متقاعد نشدن پرونده به دادستان مرکز استان ارسال می‌شود تا تصمیم‌های قضایی بعدی در این خصوص گرفته شود.

قاضی بخشی محبی اظهار داشت: براین اساس با هماهنگی‌های صورت گرفته احضار فرماندار کلات امروز صبح(دیروز) بود، اما از استانداری اعلام شد تا در صورت امکان احضار فرماندار کلات به دلیل بازدید مدیران ارشد استانی از کلات به روز دیگری موکول شود.

وی ادامه داد: دادستانی مهلتی را مقرر کرد و برای هفته آینده فرماندار و تعدادی از مدیران کلات به حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری دادسرای استان مراجعه می‌کنند تا درباره مشکلاتی که بعد از سیل رخ داده توضیح دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.