عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف که این روزها بازار سیاست را در پاکستان به دست گرفته است، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

عمران خان بازهم خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام در پاکستان شد

به گزارش قدس آنلاین، عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف که این روزها بازار سیاست را در پاکستان به دست گرفته است، خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شد.

عمران خان تاکید کرد امروز اگر به گوشه و کنار کشور نگاهی بیندازیم راه نجاتی جز انتخابات زود هنگام نمی‌بینیم آیا احمقی پیدا می‌شود که این درخواست را مخالف دموکراسی بداند؟

وی به نمونه‌هایی از انتخابات زود هنگام که در انگلیس و ترکیه برگزار شده بود اشاره کرد و گفت: هرچقدر انتخابات زودتر برگزار شود به همان اندازه برای پاکستان سودمند خواهد بود.

رهبر حزب تحریک انصاف اضافه کرد: شرایط کشور به گونه‌ای شده است که هر کدام از سیاستمداران حزب حاکم به اختلاس مشغول هستند و هر بار خبر رسوایی یکی از آنها رسانه‌ای می‌شود.

عمران خان از شاهد خاقان عباسی نخست وزیر پاکستان خواست هر چه سریعتر شرایط برگزاری انتخابات زود هنگام را فراهم کند.

وی خواستار مجازات رئیس سابق سازمان بازرسی پاکستان شده و مدعی شد او با نواز شریف و حزب حاکم همدست بوده است.

پس از آنکه با شکایت عمران خان دادگاه عالی پاکستان نواز شریف نخست وزیر سابق این کشور را رد صلاحیت کرد، اسلام آباد با مشکلات سیاسی فراوانی روبرو شد.

در حال حاضر رقابت اصلی برای انتخابات آتی بین سه حزب تحریک انصاف، حزب مردم و حزب نواز است و نظرسنجی‌های انجام شده نشان از برتری نسبی حزب تحریک انصاف دارد.

پارلمان پاکستان موظف است از پایان ماه فوریه سال ۲۰۱۸ ظرف مدت سه ماه انتخابات آتی این کشور را برگزار کند ولی عمران خان با بحرانی خواندن شرایط کشور خواهان برگزاری انتخابات زود هنگام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.