تربت جام ـ کمک ۹۰میلیونی مردم تربت جام از طریق یک گروه تلگرامی و کمک ۱۲۰میلیونی چوخه کاران تربت جام به زلزله زدگان غرب کشور وتلاش مردم و دستگاه های خدمت رسان مانند بسیج و هلال احمر تربت جام برای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور ستودنی بوده و لازم است مردم به حساب های غیر معتبر اعتماد نکنند.

مردم به حساب‌های غیر معتبر اعتماد نکنند

به گزارش قدس آنلاین، در پی وقوع زلزله در غرب کشور عزم جدی همدردی و کمک به مردم زلزله زده در بین ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز شهرستان تربت جام تحسین برانگیز است.

عضو شورای اسلامی شهر تربت جام صبح امروزکه در مراسم سوگواری امام رضا(ع) حضورداشت  با تقدیر از تلاش مردم و تشکل های مردمی در تربت جام در این رابطه به خبرنگار ما گفت: مسئولان و پرسنل نهادهای زحمتکش خدمت رسان مانند هلال احمر، سپاه و بسیج و... در خط مقدم این جهاد می باشند که با زحمات شبانه روزی، وظیفه انقلابی خود را به نحو مطلوب انجام می دهند.

هاشم بهرامی نیا گفت: تشکل های مردمی تربت جام که کمک های مربوطه را برای مردم زلزله زده غرب کشور جمع آوری می کنند به منظور ساماندهی و مدیریت در توزیع، کمک ها را به هلال احمر شهرستان تحویل نمایند تا خدمتگزاران مردم در این نهاد در کنار دیگر دستگاه ها مانند ارتش، بسیج، سپاه و... اقدامات قانونی و شایسته را انجام دهند.

زلزله زدگان نیاز به خدمات چند ماهه دارند

عضو شورای اسلامی شهرستان  با اشاره به اینکه مردم زلزله زدگان  غرب کشور نیاز به خدمات چند ماهه دارند نه خدمت چند روزه افزود: هلال احمر این کمک ها را با مدیریت زمان به نحو مطلوب ساماندهی خواهد نمود که در طول چند ماه مردم زلزله زده ازاین کمک ها به صورت مستمر برخوردار شوند و لازم است تشکل های مردمی با در اختیار گذاردن کمک ها به  هلال احمر در این امر مدیریتی همکاری نمایند.

وی گفت: امروز خدمات داوطلبانه، عادلانه، همگانی و مردمی بسیج و هلال احمر بر کسی پوشیده نیست و لازم است ضمن همراهی با این دستگاهها از خدمات آنها تقدیر شود.

عضو شورای اسلامی شهرستان تربت جام گفت: هلال احمر، بسیج و مردم سه عنصر موثر، به صورت  همیشگی در کنار هم بوده که در تمام عرصه های انقلابی و جهادی برای خدمت به آسیب دیدگان ناشی از حوادث و محرومان جامعه و برای ساختن ایرانی آبادتر از گذشته همواره پیشگام بوده اند  و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این رویه ادامه خواهد یافت.

مردم به حساب‌های غیر معتبر اعتماد نکنند

رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام توصیه کرد:مردم به حساب‌های غیر معتبر اعتماد نکنند با توجه انتشار برخی شماره های حساب‌های جعلی و شخصی با عناوین " کمک به زلزله زدگان" خواهشمند است از پرداخت هرگونه وجه به حساب‌های غیر معتبر خودداری شود.

علی کاظمی افزود: اولویت کمک‌ها به هم‌وطنان زلزله‌زده پتوی نو  وکنسروجات است، سایر اقلام نیز به صورت هدفمند توسط جمعیت هلال احمر کشورتهیه می شود.

وی از اهالی تربت جام در خواست کرد: برای حفظ کرامت هموطنانمان از آوردن غذاهای فاسدشدنی و یا وسایل مستعمل و غیرضروری به این جمعیت بپرهیزند.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام اظهار داشت: فرستادن آب معدنی به آن مناطق مستلزم صرف هزینه و زمان زیاد است ولذا تهیه آب آشامیدنی گوارا و معدنی از استان‌ها و شهرهای اطراف زلزله مقرون به صرف نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.