بجنورد- با هدف آشنائی هر چه بیشتر پرسنل بخش فنی مخابرات منطقه خراسان شمالی با شبکه انتقال OTN به عنوان یکی از تکنولوژی های جدید مخابراتی در کشور ، دوره آموزشی فایبر هوم برگزار شد . 

دوره آموزشی آشنایی با شبکه انتقال OTN  در مخابرات خراسان شمالی برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات خراسان شمالی، معاون مخابرات استان و مسئول اداره آموزش این مجموعه با اعلام این خبر تصریح کرد : با توجه به برنامه های توسعه شبکه مخابراتی کشور و منطبق با نیاز روز، مرکز آموزش با طراحی برنامه های آموزشی مختلف به دنبال پرورش و بازآموزی نیروی انسانی شاغل درمجموعه مخابرات می باشد تا با بهره گیری از جدیدترین تکنیکهای آموزش و یافته های علمی در حوزه مخابرات، به بهسازی نیروی انسانی شاغل مبادرت ورزیده و پیشرفتهای اجرایی و اداری را تسریع کند.
 مهندس غلامعلی نشاطی افزود: با توجه به اهداف مخابرات ایران در راستای استفاده از فناوری های نوین انتقال در بستر فیبرنوری و ارتقاء سرعت و کیفیت خدمات خود بر اساس الگوهای جهانی در سراسر کشور ، دوره آموزشی فایبرهوم به منظور آشنایی پرسنل فنی مخابرات استان در پیاده سازی هر چه بهتر تکنولوژیهای جدید در سطح استان برگزار شد.
وی با اشاره  به اهمیت آشنائی پرسنل بخش های فنی با تجهیزات جدید علم مخابرات و ارتباطات ، ارتقای دانش فنی را یکی از عوامل بسیار موثر در توسعه فناوری در مراکز استانی دانست .
وی خاطر نشان کرد : این دوره آموزشی با مشارکت نمایندگی شرکت فایبر هوم در ایران و با حضور مدرس خارجی از کشور چین به مدت ده روز در مخابرات منطقه خراسان شمالی بر پا شد.
گفتنی است: فایبرهوم یا FTTH اتصالات پهن باند فیبر به خانه، یا همان اتصالات پهن باند FTTH معرف اتصالات کابل فیبرنوری برای اماکن به صورت اختصاصی است. این چنین سیستم ها که بر اساس نور هستند، توان انتقال انبوهی از اطلاعات به شکل کارآمدتری از قبیل تلفن، ویدئو، داده و غیره را در مقایسه با شیوه سنتی کابل های مسی با قیمتی تقریباً مساوی دارا است.
.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.