کرج- شهردار کرج گفت: با تامین منابع مالی از سوی شهرداری فازیک از خط دو قطار شهری کرج در مدت دو سال به اتمام خواهد رسید.

پروژه فاز یک  خط دو قطار شهری کرج در مدت ۲ سال به اتمام خواهد رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر نصیری در حاشیه جلسه شورای شهر کرج پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ادامه فعالیت شرکت سابیردر پروژه قطاری شهری اظهار کرد: با تصمیم شورای چهارم تصویب شد تا شرکت سابیر به فعالیت خود ادامه دهد وشهردار وقت نیزاین تصمیم را به شرکت سابیر ابلاغ کردند.

وی در ادامه  افزود: در حال حاضر نیز شهرداری باتوجه به جلسات کارشناسی که با اعضای کمسیون های مختلف شورای شهر  با حضور معاون عمرانی استانداری داشته است به این جمع بندی رسیدند که شرکت سابیربا توجه به مصوبات قبلی شورای چهارم به فعالیت خود را در این پروژه ادامه دهد.

نصیری با بیان اینکه تنها مشکلی که وجود دارد کمبود اعتبار است، گفت: شهرداری با تامین مالی در این پروژه در بازده زمانی دو ساله فاز یک خط دوقطار شهری را به بهره برداری برساند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات قانونی در این زمینه شده است و نگرانی وجود ندارد، گفت: تمهیداتی که شورای پنجم  انجام داده است، تمام جوانب امر لحاظ شده و قطعا ما وارد پروسه ای نخواهیم شد که آسیب پذیر باشد.

شهردار کرج با اشاره به نگرانی مردم درباره ناتمام ماندن پروژه قطار شهری گفت: شهرداری تمام سعی خود را خواهد کرد تا اعتبارات لازم برای این پروژه را تامین کند و به طور حتم این طرح طی مدت دوسال به اتمام خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.