کرج- ملی پوش البرزی وزنه برداری جانبازان و معلولان گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با آمادگی بسیار بالا به مسابقات جهانی که آذرماه در کشور مکزیک برگزار می شود اعزام خواهیم شد .

تیم ملی با آمادگی بالا به مسابقات جهانی مکزیک می رود

امیر جعفری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: امیدوارم من هم در کنار دیگر ملی پوشان حضور خوبی در این مسابقات داشته باشم و بتوانم باعث خوشحالی مردم کشورم شوم.

وی افزود: فدراسیون وزنه برداری معلولان برای نخستین بار ۸ اردو را برای مسابقات جهانی برگزار کرد و در حال حاضر به عنوان آخرین اردو در کشور مکزیک به سر می بریم.

ملی پوش البرزی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان با اشاره به مشکلات این رشته در استان البرز گفت: متاسفانه در استان البرز ورزشکاران معلول به سختی و با هزینه خود مشغول تمرین هستند و از هیچ هیئت ورزشی حمایت نمی شوند.

جعفری تصریح کرد: فکر می کنم نه تنها در استان البرز بلکه در کل کشور این مشکلات وجود داشته باشد و همه وزنه برداران تیم ملی با مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولین روبرو هستند.

وی ادامه داد: با وجود این شرایط سخت که با آن مواجه هستیم در آینده مسابقات آسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو را در پیش خواهیم داشت و تمام اعضای تیم ملی جانبازان و معلولان در تلاش هستند تا بهترین حضور را در این مسابقات داشته باشیم.

ملی پوش البرزی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان با اشاره به نقش خبرگزاری ها در بازتاب صحبت های ملی پوشان این رشته در کشور گفت: خبرگزاری ها تنها گروهی هستند که صحبت های ما را می شنوند و به گوش مردم و مسئولین می رسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.