تیم های فوتبال والنسیا و بارسلونا در حساس ترین بازی نیم فصل اول لالیگا به تساوی دست یافتند.

فینال نیم فصل لالیگا برنده نداشت/ بارسلونا از شکست در زمین والنسیا فرار کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال والنسیا و بارسلونا یکشنبه شب حساس ترین بازی هفته سیزدهم رقابتهای لالیگا را در ورزشگاه مستایا برگزار کردند که در پایان به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

بارسلونا از همان شروع بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و اجازه نداد والنسیا در ورزشگاه خانگی خود بر بازی مسلط شود. شوت راکیتیچ و ضربه سوارز خطراتی بود که توسط آبی اناری ها روی دروازه میزبان ایجاد شد.

اتفاق مهم نیمه نخست در دقیقه ۳۰ رخ داد. ضربه ناگهانی لیونل مسی با مهار ناقص نتو، دروازه بان والنسیا همراه شد. در حالی که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده بود تصمیم داور شادی بازیکنان بارسلونا را بر هم زد و اعلام کرد که توپ از خط عبور نکرده است. اعتراض بارسلونایی ها تاثیری نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

بارسلونا بعد از آن چندین فرصت دیگر را توسط مسی، اینیستا و سوارز از دست داد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

والنسیا نیمه دوم را توفانی شروع کرد. برنامه این تیم فشار روی نلسون سمدو، مدافع راست پرتغالی بارسا بود که این تاکتیک جواب داد. بعد از اینکه والنسیا چند حمله غافلگیر کننده را از جناح چپ خود ترتیب داد در دقیقه ۶۰ بود که رودریگو توپ را دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا والنسیا مزد بازی برتر خود را در این نیمه بگیرد.

والنسیا بعد از این گل هم تیم برتر میدان بود و بازیکنان بارسلونا با پاس های اشتباه راه به جایی نبردند. سرانجام در دقیقه ۸۲ بود که لیونل مسی با پاس استثنایی خود جوردی آلبا را پشت مدافعان در موقعیت گل قرار داد و مدافع چپ آبی اناری ها این پاس را سر ضرب به گل تبدیل کرد.

با این نتیجه بارسلونا همچنان بدون باخت با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. والنسیا نیز با ۳۱ امتیاز تیم دوم جدول است و اتلتیکو مادرید ۲۷ امتیازی بالاتر از رئال مادرید در رده سوم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.