یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه هلال‌احمراستان هرچه در توان داشت برای کمک به مناطق زلزله زدگان بکار بست گفت: تا کنون بیش ازیک میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال در صندوق های ثابت و سیار هلال احمر توسط این نهاد جمع آوری شده است .

هلال‌احمر یزد هرچه در توان داشت برای کمک به مناطق زلزله زدگان بکار بست

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، عباس احدپور در حاشیه جمع آوری کمک های مردمی این سازمان در جمع خبرنگاران با قدردانی از استقبال پرشور مردم از فراخوان جمعیت هلال احمر در کمک به زلزله زدگان غرب کشور، اظهار داشت: سیل کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان به حادثه دیدگان از طریق پایگاه های جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از ۲۵دستگاه کامیون و تریلر شامل اقلام امدادی و کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر استان تا کنون ۲۵ دستگاه کامیون شامل اقلام امدادی و کمک های مردمی با همکاری مدیریت بحران به مناطق زلزله زده غرب کشور در طی چند مرحله ارسال نموده افزود : اقلام امدادی شامل ۲۴۶۰ دستگاه چادر امدادی ، ۲۳۷۶ تخته موکت ، ۴۸۰۰ تخته پتو ، ۵۳۱۰۰ عدد قوطی کنسروجات و ۲ دستگاه کانکس و کمک های مردمی  شامل آب معدنی ،روغن ، نان خشک ، خرما ، نایلون، پوشاک بچه ، البسه، ست ظروف و ... توسط جمعیت هلال احمر استان یزد ارسال شده است.

احدپور خاطر نشان ساخت: از ۵۶ صندوق ثابت و ۱۷ صندوق سیار در سطح استان و شعب برای دریافت کمک های نقدی مردم استان مبلغ یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۳۶۰ ریال جمع اوری شده است.

وی از خیرین و داوطلبان استان تقاضا کرد در جهت تامین اقلام زیستی و لوازم خانگی هموطنان آسیب دیده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ، کمک های نقدی خود را به حسابهای اعلامی جمعیت هلال احمر نزد بانکهای عامل در سراسر استان واریز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.