۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 576034

انتقادات عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از جلسات این ستاد تقریبا یک روند ثابت دارد و تقریباً او همیشه از روند برگزاری جلسات آن یا اتفاقاتی که در حایشه آن صورت می‌گیرد انتقاد می کند.

انتقاد از تشکیل نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

قدس آنلاین- انتقادات عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از جلسات این ستاد تقریبا یک روند ثابت دارد و تقریباً او همیشه از روند برگزاری جلسات آن یا اتفاقاتی که در حایشه آن صورت می‌گیرد انتقاد می کند. یوسفیان ملا دیروز هم با بیان اینکه اکنون یک ماه است که جلسات ستاد برگزار نشده است گفت: مردم منتظر تصمیمات ستاد جهت روشن شدن وضعیت پرونده‌های تخلفات اقتصادی و مقابله با تکرار مفاسد هستند.

موضوع مبارزه با فساد اقتصادی درکشور ما به خصوص بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب به صورت ویژه در دستور کار برخی مسئولان قرار گرفته و مطالبه جدی مردم شد اما متاسفانه هنوز هم تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و ما هر روز شاهدی انتشار خبر جدیدی از مفاسد اقتصادی هستیم.

نماینده مردم آمل هم در این باره معتقد است:‌ همه این اعتراضات مردم در خیابان‌ها نسبت به وضعیت سپرده‌های خود در موسسات مالی و اعتباری نشان از فساد اقتصادی در کشور دارد.  عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در معاونت اول ریاست جمهوری مستقر است ولی آن‌ها نیاز به تشکیل منظم و هفتگی جلسات نمی‌بینند.

اخیراً هم کلیپ تصویری از استاد حسن رحیم پور در فضای مجازی منتشر شده که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. او با انتقاد از شیوه مبارزه با مفاسد گفته است: اگر ۲۰ نفر از کسانی که به اموال عمومی مردم خیانت کرده‌اند در نماز جمعه شهرهای بزرگی مثل تهران و مشهد و تبریز شلاق بزنند تا نتیجه آن در بین مردم به روشنی دیده شود. آیا جرم کسانی که اموال عمومی را تاراج می کنند از کسی که ۴ کیلو ماده مخدر جابه‌جا می‌کند کمتر است؟

عزت‌الله یوسفیان‌ملا دیروز همچنین در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه اخیراً ۲۰۰ هزار تن برنج از هند ثبت سفارش شده بود، اظهار داشت: حدود ۱۸۰ هزار تن از این برنج‌ها به‌صورت قاچاق از امارات وارد کشور شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و به خصوص پیش گیری از تخلفات مالی همواره یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری و مردم بوده اما همچنان برخی مشکلات مانند عدم شفافیت قوانین یا رانت خواری ها باعث بوجود آمدن مسایل مختلف می شود که اعتراض مردم را درپی دارد مثل موضوع بانک‌ها که قریب به اتفاق کارشناسان مشکل را از مسئولین می‌دانند که بدون نظارت کافی به برخی موسسات مالی اجزاه فعالیت داده‌اند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.