کرج- رییس هیئت نجات غریق وغواصی استان البرز با تاکید براینکه استاندارد استخرهای موجود در این استان افزایش یافته از فوت تنها یک نفر در سال جاری خبرداد.

استخرهای البرز در سال جاری تنها یک فوتی داشته است

حسین زارع در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این یک نفر فوتی در ۸ ماهه گذشته سال ۹۶ مربوط به یکی از استخرهای شهرستان فردیس می شود.

وی کاهش آمار فوتی ها در استخرها و مراکز ورزش های آبی در البرز را ماحصل  عملکرد مطلوب ناجیان غریق و آمادگی بالای آنها دانست و گفت: البرز در بین تمام استان های کشور از بهترین نیروهای نجات غریق برخوردار است.

 زارع ادامه داد : در تمام استخرهای سطح استان البرز نیروهای نجات غریق به طور آماده فعالیت می کنند و باتوجه به دوره های فشرده ای که در این حوزه پشت سر گذاشته اند توانسته اند آمار مرگ ومیر ناشی از غرق شدن وحوادث را به طور چشمگیری کاهش دهند.

رئیس هیئت نجات غریق استان البرز درباره کیفیت و استاندارد استخرهای فعال در سطح استان البرز گفت: در حال حاضر استخرهای موجود از استانداردهای بالایی برخوردار هستند.

زارع تصریح کرد: در سال های گذشته چندین نفر در استخر های مختلف استان از جمله محمدشهر غرق شدند اما باتوجه به حضور بیشتر و موثرتر نیروهای نجات غریق  و تمهیدات صورت گرفته این میزان به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

وی درباره مسابقات کشوری نجات غریق نیز گفت: تیم نجات غریق البرز از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است اما هنوز زمان مسابقات از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

رئیس هیئت نجات غریق استان البرز ادامه داد: در مسابقات کشوری که سال گذشته برگزار شد تیم استان البرز به مقام نخست دست یافت و امسال هم پیش بینی می شود که یکی از سکوهای برتر به این استان تعلق بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.