زنجان-معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از فعالیت ۶۵ سمن فعال در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه در استان زنجان سمن‌ها توسعه خوبی یافته است.

فعالیت ۶۵ سمن فعال در استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین، احمد شیرود میرزایی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، از فعالیت ۶۵ سمن فعال در استان زنجان خبر داد و افزود: خوشبختانه تشکیل سمن‌ها در استان زنجان توسعه خوبی یافته است و در حال حاضر تعداد ۲۷ سمن در حوزه اجتماعی، ۲۶ سمن در حوزه فرهنگی و ۱۱ سمن در حوزه علم و فناوری و پژوهش فعالیت می‌کنند. 

وی بابیان اینکه طی سال ۹۲ تعداد تنها ۲۷ سمن در استان زنجان فعال بود، ادامه داد: تعداد سمن‌های فعال استان زنجان در سال ۹۵  به ۶۵ سمن رسید و تعداد ۱۵ سمن نیز امسال به تعداد سمن‌های استان اضافه‌شده است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره بر اینکه دولت تدبیر او امید تأکید جدی به توسعه کمی و کیفی سمن‌ها دارد، افزود: هم‌اکنون در استان زنجان به ازای سه هزار و ۵۰۰ جوان یک سمن وجود دارد و نسبت به میانگین کشوری وضعیت خوبی داریم. 

میرزایی از افتتاح خانه جوان در شهرستان‌های خرمدره و سلطانیه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک خانه جوان در شهرستان‌های ایجرود و خدابنده نیز افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سایر شهرستان‌ها هم نسبت به تشکیل خانه جوان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: باید بسترهای لازم برای فعالیت جوانان در جامعه ایجاد شود و  برای تکامل اجتماعی جوانان در جامعه تلاش شود چون در صورت اعتماد به جوانان، آنها مسیر خود را به خوبی پیدا می‌کنند. 

معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: افتتاح خانه جوانان در استان زنجان باعث توسعه ورزش و همچنین ورزش قهرمانی در استان می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.