بجستان- فرماندار بجستان ورزش باستانی را تنها ورزشی دانست که با قرآن و یاد ائمه شروع می شود و میتواند جوانان را از اسیبهای اجتماعی نجات دهد و اکثر شهدا را ورزشکارانی دانست که از این میادین پای در جبهه گذاشته اند.

اکثر شهدا از گود باستانی پای درمیدانهای رزم گذاشته اند

به گزارش قدس انلاین، سالن گود زورخانه امیر المومنین بجستان با حضور مسئولان شهرستان و استانی وورزکاران گود باستانی شهرستانهای همجوار افتتاح و اماده بهره برداری شد.

در ابتدای این مراسم حسین ابراهیمی فرماندار بجستان با خیر مقدم به مهمانان همت و تلاش مردم بجستان را در ایجاد این سالن را لبیک به ندای رهبری دانست که همان تحقق عمل جهادی و اقدام عملی می باشد.

فرماندار بجستان افزود: این همت تلاش و همدلی را ما انروز در همه حوزه های مختلف شهرستات شاهدیم و علاوه بر ان حس همدلی در وجود همه مردم شهرستان باعث دلگرمی و رفع بسیاری از گرفتاریها شده است.

مهندس حسین ابراهیمی تاکید کرد:امشب مکانی را بهره برداری می کنیم که جوانان و نوجوانان در ان به ورزشی سر گرم خواهند شد که سالم ترین ورزشها بوده و علاوه بر پرورش استعدادهای جوانان حس وطن دوستی، پاکدامنی، گذشت و تواضع را در وجود انان پرورش خواهد داد.

فرماندار بحستان اظهار امیدواری کرد: این ورزش بتواند برکت ایجاد کرده و افزود: چه کاری بهتر از این که ورزشی با قران و دعای توسل و ذکر ائمه شروع شود که خود علاوه بر پرورش جسم روحیه نشاط و شادابی و سر زندگی را پرورش داده که همه اینها از روش و منش مولای ما حضرت علی که یادشان در گود همیشه بر زبانها جاری است نشئت می گیرد.

وی ورزش زور خانه ای را یکی از راههای دوری از اسیبهای اجتماعی دانست و تاکید کرد: غالب شهدای بزرگوار ما از این گودها بر خاسته و پا در میدانهای رزم گذاشته اند و این گودها نیز می تواند فرهنگ نماز و دعا و نیایش را احیاء کرده و در جهت تربیت صحیح اسلامی کمک کار جامعه باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.