بجستان_ سرهنگ مصر خانی گفت: به دنبال حادثه واژگونی خودرو گشت نامحسوس این شهرستان راننده پژو پارس خاطی دستگیر و پس از بررسی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خلافی وی محرز شد.

راننده خودرو سواری در بجستان موجب واژگونی گشت نامحسوس شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ غدید مصر خانی در گفتگو با خبر نگاران گفت: انحراف ناگهانی راننده متخلف پژوپارس منجر به واژگونی خودروی سمند گشت نامحسوس پلیس شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: خودرو سمندگشت نامحسوس  پلیس راه بجستان در حین گشت زنی در محور فردوس به بجستان دچار حادثه و واژگون شد.

وی افزود: این خودرو با دو نفر سرنشین در جاده فردوس به بجستان در حال گشت زنی بوده که یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ که در همین مسیر حرکت می کرده است با نزدیک کردن خود به خودرو پلیس و برخورد با آن اقدام به برهم زدن تعادل راننده خودرو پلیس کرده و  به سمت راست جاده منحرف که منجر به واژگونی آن شده است.

سرهنگ مصر خانی افزود: خوشبختانه مصدومیت راننده خودرو و سرنشین آن سطحی بوده و بعد از انتقال به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان مداوا و ترخیص شدند.

وی بیان داشت: با توجه به شناسایی خودروی پژوپارس مشخص شد که دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خلافی و دستور توقیف در سیستم پلیس بوده است که اقدامات لازم در خصوص توقیف آن  و دستگیری متهمین به عمل آمده و در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.