قزوین_ مسؤولان قزوین همپای مردم با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، حمایت خود را از قدس شریف اعلام کردند.

مسؤولان قزوین همپای مردم حمایت خود را از قدس شریف اعلام کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم و برخی از مسؤولان استان قزوین، همزمان با سراسر کشور ضمن محکوم نمودن اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، راهپیمایی ضد آمریکایی-صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف بعد از اقامه نماز باشکوه جمعه راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی که از مسیر مسجد النبی (ص) تا میدان آزادی قزوین برگزار شد، چهره های سیاسی و مذهبی شهر از جمله آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین حضور داشتند.

 «شعار ما نبرد با آمریکاست»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد»، «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات من الذله» و همچنین «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» از جمله شعارهای نمازگزاران در راهپیمایی بعد از نماز جمعه امروز بود که کینه و خشم خود را  از این اقدام رئیس جمهور آمریکا در جهت حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند.

راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و همچنین پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم فلسطین و ایستادگی در برابر زیاده‌گویی‌های آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی در منطقه تأکید کردند.

گفتنی است در خطبه های قبل از نماز جمعه این هفته نیز انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی استان قزوین بیانیه ای را در خصوص اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در اعلام پایتختی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و محکوم شمردن آن و حمایت از فلسطین صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.