گناباد-فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان گفت: دشمن به لحاظ ساز و برگ نظامی از ما برتر است ولی استقبال از فرهنگ شهادت ما را بر دشمن پیروز می‌کند.

برتری ما بر دشمن به خاطر استقبال از فرهنگ شهادت است

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی‌اصغر عرب پور شامگاه جمعه ۱۷ آذرماه در مراسم یادواره شهید محسن حججی که در مصلی گناباد با حضورگسترده مردم و ولایت مدار شهرستان گناباد وخواهر شهید حججی برگزار شد، گفت: شهید و شهادت است که اسلام را پایدار کرده است.

وی با اشاره به اتهامات غربی‌ها به جمهوری اسلامی گفت: می‌گویند در ایران اقلیت‌ها آزاد نیستند درصورتی‌که از اول انقلاب اقلیت‌ها در ایران حق رأی داشته و در تصمیم‌گیری‌ها دخیل بودند؛ در غرب نویسنده‌ای علیه ماجرای هلو کاست کتابی نوشت او را جریمه و زندانی کردند، آن‌وقت به ایران می‌گویند آزادی بیان وجود ندارد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) نیز داعش را زاییده تفکر آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف و بیان کرد: از جمله اهداف دشمنان از ایجاد و حمایت این گروه تکفیری به دست گرفتن حاکمیت کشورهای اسلامی و جنگ با ایران بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عربپور بدنام کردن دین مبین اسلام و مسلمانان و رواج اسلام هراسی در منطقه و جهان را دیگر اهداف دشمنان از ایجاد گروهک تکفیری داعش ذکر و بیان کرد: با شکست داعش توسط مقاومت اسلامی و با هدایت ایران این توطئه ها ناکام ماند و شهدای مدافع حرم مانند شهید حججی صحنه های بی بدیل از ایستادگی و رشادت برابر تکفیریها به نمایش گذاشتند.

عرب پور با بیان اینکه صهیونیست‌ها در تمام جریان‌های مهم جهانی نفوذ دارند، گفت: با اینکه یهودیان در جهان از نظر جمعیت کم هستند اما به دلیل ثروت و سرمایه‌ای که در اختیار دارند بر تمام جریانات سیاسی و معرفتی اروپا احاطه و تسلط دارند.

وی، وهابی گری و بهاییت را از دسیسه‌های یهودیان در کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: داعش نیز دست‌پرورده صهیونیست‌هاست همان‌طور که دیدیم به اسراییل حمله نکردند و در مقابل، رژیم کودک کش صهیونیستی از داعش حمایت نیز کرد.

خواهر شهید محسن حججی نیز در این مراسم  مهمترین پیام خون این شهید را ولایتمداری، حمایت از ولایت فقیه، افزایش بصیرت و آمادگی همراه با غیرت در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

مریم حججی گفت: تبعیت از فرمایشات ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان(عج) در رفتار و گفتار این شهید متجلی شده بود. شهدا و شهیدان مدافع حرم درس ایستادگی مقابل سیاستهای خصمانه مستکبران و عوامل آنها و دفاع از ارزشها را به ما آموختند.

وی همچنین مهمترین توصیه شهید حججی را به بانوان حفظ حجاب ذکر کرد و خواستار گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک ضروت دفاع از ارزشها در جامعه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.