کرج- تیم فوتبال اُکسین البرز با کسب پیروزی خانگی مقابل آلومینیوم اراک وثبت یک رکورد جالب به استقبال تعطیلات ۲۰ روزه نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال ایران رفت.

اُکسین با ثبت یک رکورد جالب به استقبال تعطیلات نیم فصل رفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این دیدار که عصر امروز یکشنبه به میزبانی ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج ودر حضور حدود ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد شاگردان علی لطیفی موفق شدند به برتری ۲ برصفر مقابل حریف اراکی خود دست پیدا کنند.

گل های تیم اُکسین را در این بازی خانگی حمید طاهری فرد در دقیقه ۵۹ و یاسر وکیلی در دقیقه ۷۵ به ثمر رساندند تا نماینده البرز با کسب ۳ امتیاز ارزشمند این بازی ومجموع ۲۸ امتیاز نیم فصل نخست لیگ دسته اول کشور را با کسب رتبه ششم به پایان ببرد.

اُکسینی با کسب پیروزی در مقابل آلومینیوم اراک آماری جالب توجه در این فصل لیگ یک و در بین تمام تیم های حاضر دراین مسابقات ثبت کردند.

این تیم در مصاف های خانگی خود در نیم فصل اول موفق به کسب ۷ پیروزی، ۲ تساوی و ۲۳ امتیاز شده  ودر سوی مقابل در یک آمار ناامید کننده وضعیف تنها موفق به کسب ۵ امتیاز از ۸ بازی خارج از خانه خود شده است.

با نگاهی به جدول نیم فصل اول لیگ یک فوتبال ایران نماینده البرز را می توان جز مدعیان صعود به لیگ برتر دانست و گفته می شود مدیران این باشگاه قصد دارند برای تقویت تیم خود جهت ادامه مسابقات چند بازیکن جدید را با نظر کادرفنی خود جذب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.