کرج- مدیر کل تعاون، کار وامور اجتماعی استان البرز با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان البرز به ۱۳/۸ درصد کاهش‌یافته است گفت: ۱۲ هزار اشتغال از شهریور تاکنون در سامانه رصد ثبت‌شده است.

 نرخ بیکاری دراستان البرز روند کاهشی به خود گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل خلیلی عصر امروزدوشنبه در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت و مفاهیم قران کریم جامعه کار وتلاش کشور که در سالن اجتماعات تربیت مربی کرج برگزار شد اظهار کرد: این دوره از مسابقات توسط کمیته قرآنی جامعه کار و تلاش به‌صورت مستقل برگزار شد، و بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش نویدبخش فرارسیدن روزهای پرنعمت است.

اسماعیل خلیلی افزود: پرداختن به موضوعات قرآنی  برابربا اقتصاد مقاومتی است و این امر به تحقق کار شایسته در سطح جامعه کمک می‌کند.

خلیلی با بیان اینکه  از زمان ورود استاندار جدید به البرز ۸ جلسه کارگروه اشتغال در استان برگزارشده است تصریح کرد:  ۴هزار نفر به آماراشتغال اجباری افزوده شده و در این مدت میزان بیمه بیکاری به تعداد ۵۰۰ مورد کاهش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه به ۳۳ هزار فرصت شغلی نیاز داشتیم که این رقم بنا به درخواست استاندار البرز به ۴۵ هزار نفر افزایش‌یافته است گفت: تلاش می کنیم در این بخش به تعهد اعلام شده برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.