کرج- رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان البرز با بیان اینکه ۱۲ رشته ورزشی ویژه ناشنوایان در این استان فعال است گفت: از ۲۴ آذر ماه مسابقات کشوری والیبال ناشنوایان در بخش آقایان و بانوان به میزبانی کرج برگزار خواهد شد.

فعال شدن ۱۲رشته ورزشی ویژه ناشنوایان در البرز

نادر ایزدبین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات به مدت ۸ روز در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی شهر کرج برگزار می شود که استان های مختلف در آن حضور خواهند داشت.

وی درباره فعالیت ناشنوایان در رشته های مختلف ورزشی در استان البرز گفت: ۲۰ رشته ورزشی برای ناشنوایان در کشور وجود دارد و استان البرز دارای ۱۲ رشته از آن ها است.

رئیس هیئت ناشنوایان استان البرز ادامه داد: برخی رشته ها در حال حاضر در استان فعالیت ندارند که به طور حتم در صدد تاسیس این رشته ها برای ناشنوایان البرزی خواهیم بود.

ایزدبین به حضور موفق ورزشکاران ناشنوای البرزی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: استان البرز همواره نمایندگان موفقی در رشته های مختلف ناشنوایان داشته است که برخی از آن ها صاحب طلای مسابقات المپیک ناشنوایان شده اند.

وی درباره ظرفیت سالن اختصاصی مجموعه انقلاب کرج برای رشته های مختلف ورزشی ناشنوایان گفت: برخی رشته ها مانند فوتبال و والیبال در این مجموعه فعالیت می کنند این در حالی است که برای فعالیت رشته هایی نظیر کشتی در محیطی دیگر سالن اجاره می شود.

متولی ورزش ناشنوایان در استان البرز تصریح کرد: به  طور حتم در تلاش هستیم تا تمام رشته های ورزشی ناشنوایان استان البرز بتوانند در مجموعه ورزشی انقلاب فعالیت کنند.

ایزدبین درباره آخرین وضعیت رشته های ورزشی ناشنوایان درشهرستان های استان البرز گفت: با تمام شهرستان های استان البرز تعامل خوبی برقرار شده است و از ورزشکاران آن ها در رشته های مختلف استفاده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.