یزد - نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل موسسه کاسپین با انتصاب مجدد رئیس بانک مرکزی در تضاد بوده، و نمایندگان مجلس در برابر مشکلاتی از جمله کاسپین جدی‌تر وارد شوند .

رفع مشکل موسسه کاسپین با انتصاب مجدد رئیس بانک مرکزی در تضاد است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ارتباط با موسسه کاسپین اظهار داشت: الان این اتفاق افتاد و سرمایه‌گذاران در ارتباط با این مشکل بیچاره شدند .

وی افزود: بانک مرکزی بر این موضوع ناظر بود و همه ما شاهد بودیم که خیلی راحت در زمانی که مردم دچار مشکل بودند حکم رییس بانک پنج سال دیگر تمدید شد یعنی در برابر چشمان بهت زده مردم، که بانک مرکزی خوب نظارت نکرد و مال مردم از بین رفت، قوه مجریه رییس بانک را دوباره منصوب کرد و نمایندگان مجلس که با رای همین مردم روی کار آمدند حرف نزدند .

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس گفت: زمانی که مجلس ضعیف باشد کشور ضعیف می‌شود و قوه مجریه و دیگر نهادهای کشور هم بد عمل می‌کنند .

صباغیان تصریح کرد: لازم است که نمایندگان مجلس در برابر چنین اقداماتی عملکرد بهتری از خود نشان دهند و با فعالیت‌های بهتر خود، زمینه‌ای را فراهم کنند که جلوی مشکلات گرفته شود .

این مسئول خاطرنشان ساخت: مجلس باید با نظارت‌قوی بر فعالیت‌هایی که در کشور رخ می‌دهد به گونه‌ای عمل کند که مشکلات برطرف شده و زمینه پیشرفت همه جانبه کشور فراهم شده و سختی از جلوی پای مردم برطرف شود نه اینکه با نظارت نادرست خود باری به دوش مردم انداخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.