مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: هدف از به وجود آمدن داعش برای این بود تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد شود.

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف، در همایش دانش‌آموزی «جهان بدون ترور» که در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت رژیم پهلوی با دیگر پادشاهان این بود که آن‌ها علاوه براینکه به مردم ظلم می‌کردند آنان را نوکر خود قلمداد می‌دادند و این در حالی بود که خودشان هم نوکر آمریکا و اسرائیل بودند.

وی با اشاره به اینکه پهلوی خود دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل بود، افزود: با آمارهای به‌دست‌آمده قبل از بهمن سال ۵۷ تعداد ۸۰ تا ۱۲۰ هزار مشاور آمریکایی در کشور حضور داشتند و در امورات مختلف داخلی فعالیت داشتند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران، گفت: وحشی تلقی کردن ملت ایران از سوی این افراد در تاریخ بسیار فراوان وجود دارد و توهین‌های بسیار بزرگی نسبت به مردم صورت گرفت.

شریف اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال ۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی(ره) وارد فاز جدید شد و سه شعار مشخص همچون«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را در دستور کار خود قرارداد.

وی با اشاره به ترورهایی که در کشور رخ‌داده بود، افزود: زمانی که افراد در برابر استدلال و منطق کم می‌آورند دست به ترور می‌زنند.

جمهوری اسلامی بیش از ۱۷ هزار نفر ترور تقدیم انقلاب کرده است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: زمانی که سازمان مجاهدین خلق در زمان استدلال رهبران و پشتیبانی مردم کم آوردند و حرفی نداشتند دست به اسلحه بردند که بیش از ۱۷ هزار نفر مردم را ترور کردند.

وی افزود: اگر امروز داعش با پرچم ظاهراً مسلمان ورود پیدا می‌کند برای این است که با آبرو و حیثیت پیامبر و قرآن کریم بازی کند و جذابیت اسلام را از بین ببرد. هدف از به وجود آمدن داعش برای این بود تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد شود.

شریف اظهار کرد: جهان بدون ترور زمانی رخ خواهد داد که این جهالت‌ها رخت ببند و این رفتارها محکوم شود، اکنون سال‌ها است که جوانان ما جانانه ایستادگی کردند و با تروریسم که مورد حمایت آمریکا است مبارزه کردند و افتخارات بسیاری را به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: اگر امروز دانش آموزان ما تاریخ را خوب بشناسند هرگز منافقین با ترفندهای جدید نمی‌توانند امنیت مردم را به خطر بی اندازند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در خصوص اعتیاد در بین نوجوانان و دانش آموزان، گفت: این موضوع زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست و نشان از ضعف است که ما می‌توانیم با تکیه‌بر فرهنگ اسلامی خود معضلات اجتماعی را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.