سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر نمی‌کردم مقابل استقلال با این نتیجه ببازیم.

کمالوند: فکر نمی‌کردم مقابل استقلال با این نتیجه ببازیم/ 13 بازیکن ما از نا افتادند!

به گزارش قدس آنلاین، فراز کمالوند پس از شکست 4 بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: قبل از هر چیز تبریک می‌گویم به استقلال، کادر فنی، بازیکنان و هوادار پرشورش؛ قابل پیش بینی بود ، اما فکر نمی‌کردم با این نتیجه ببازیم.

*لیگ را فدای جام حذفی کردیم

وی ادامه داد: در 10 روز سه مرتبه با استقلال و پرسپولیس بازی کردیم. ما آنقدر بازیکن نداریم که بخواهیم این شرایط را تحمل کنیم. ما لیگ را فدای جام حذفی کردیم. ضمن اینکه روز گذشته چند بازیکن ما بیمار شدند و در راس آنها مرتضی اسدی بود و سایر بازیکنان هم غیرت کردند امروز به میدان رفتند.

*رئال هم 3 گل از بارسلونا دریافت کرد

وی ادامه داد: به هر حال این نتیجه هم بخشی از فوتبال است، همانطور که می‌دانید روز گذشته هم رئال مادرید ۳ گل از بارسلونا دریافت کرد. بازیکنان من تمام انرژی خود را در بازی با پرسپولیس گذاشتند و عملکرد خوبی هم در آن بازی داشتیم، در بازی امروز از وقتی که بازیکنانم خسته شدند نتیجه را هم واگذار کردیم.

*بازی جام حذفی با استقلال متفاوت خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در فاصله ۴ روز باید با استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردیم و مجبور بودیم بین جام حذفی و لیگ یکی را انتخاب کنیم که ما ترجیح دادیم در جام حذفی سرمایه‌گذاری کنیم چرا که تا مرحله نیمه‌نهایی بالا رفتیم و شانس خوبی هم داریم. شک نکنید بازی ما در جام حذفی برابر استقلال با بازی امروز متفاوت خواهد بود. ما امروز کاپیتان و مؤثرترین بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و باید بگویم شانس همه جوره با استقلال یار بود.

*جنگیدن همزمان در جام حذفی و لیگ شدنی نیست

کمالوند خاطرنشان کرد: جنگیدن در جام حذفی و لیگ به صورت همزمان شدنی نیست و باید بگویم که ما چوب همکاری با سازمان لیگ را خوردیم.

تنها تیمی بودیم که به خاطر منافع ملی اصلاً استراحت نکردیم

وی ادامه داد: ما تنها تیمی بودیم که به خاطر منافع ملی اصلاً استراحت نکردیم و تعطیلات نیم‌فصل را از دست دادیم پس از آن هم برابر پرسپولیس و استقلال به میدان رفتیم. فکر می‌کنم حداقل به ۱۰ روز زمان نیاز داریم تا به شرایط عادی برگردیم، شاید در بازی بعدی از ۷ یا ۸ بازیکن خود استفاده نکنم چرا که در آستانه مصدومیت هستند.

* باشکست استقلال فینالیست جام حذفی می‌شویم

وی افزود: استراتژی ما در جام حذفی با لیگ فرق می‌کند. در جام حذفی ما پای فینال هستیم. با شکست استقلال فینالیست می‌شویم و این اتفاق هم رخ خواهد داد. در لیگ فقط به دنبال این هستیم که جایگاه مناسبی داشته باشیم.  از ابتدا هم نمی‌خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم زیرا می‌دانستم توان حضور در دو جام را نداریم اما اکنون که آمدیم با همه توان بازی خواهیم کرد.

*13 بازیکن ما از نا افتاده‌اند

وی تصریح کرد:تیم ما خیلی در فشار است ۱۳ بازیکن ما مدام بازی می‌کنند و از نا افتاده‌اند. نتیجه بازی امروز می توانست بدتر هم باشد بدن بازیکنان دیگر نمی‌کشید.

به بازیکنانم در رختکن فقط خسته نباشید گفتم زیرا بدن بازیکنان دیگر نمی کشید و خسته بودند ۵ بازیکن تیم ما امروز در میدان بالای ۴۰ در جه تب داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.