قزوین_ جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: بسیاری از نمایندگانی که به نمایندگی از مردم وارد بهارستان شده اند، به جای حل مشکلات مردم و خدمت به آنها به فکر جیب خود هستند و خدمتی را انجام نمی دهند؛ در عرصه خدمت رسانی به مردم باید امروز همچون سلیمانی‌ها باشیم.

بسیاری از نمایندگان مجلس به جای خدمت به مردم به فکر جیب خود هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سالار آبنوش در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه (مراسم حماسه نسل ها) در مسجد دوازده امام شهر اقبالیه اظهار داشت: از گذشته تا به امروز دشمن همواره در تلاش بوده تا ضربه هایی را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند که برای دست یابی به اهداف خود از شیوه های مختلف همچون ناکارآمد جلوه دادن نظام استفاده کرده است.

وی افزود: مسؤولان در قبال نظام مسؤول هستند و از این مسؤولان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا درخواست داریم تا دزدان بیت‌المال را به مردم معرفی کرده و افرادی که مردم را با دزدی و عملکرد ضعیف دلسرد می‌کنند، محاکمه کنند.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با طرح این سؤال که چگونه امروز یک منافق و یک خراب‌کار را به راحتی پیدا کرده و دستگیر می‌کنیم اما نمیتوانیم جلوی یک کاروان قاچاق را بگیریم، گفت: مدیریت مناسب باید در بانک و گمرکات کشور صورت بگیرد چراکه امروز نیازمند افراد دلسوز و مدیریت جهادی در این عرصه هستیم.

آبنوش با بیان اینکه کشوری که جزو کشورهای ثروتمند دنیا بوده و از نظر علمی دهمین کشور است، چرا باید مردمان فقیری داشته باشد، نماینده‌ای که میلیاردها پول خرج می‌کند قطع به یقین برای اقدامی دیگر به آنجا می‌رود، مطرح کرد: کشور ایران جز کشورهای ثروتمند است و ظرفیت های قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد که باید از آن استفاده کرد.

وی عنوان کرد: بسیاری از نمایندگانی که به نمایندگی از مردم وارد بهارستان شده اند، به جای حل مشکلات مردم و خدمت به آنها به فکر جیب خود هستند و خدمتی را انجام نمی دهند؛ در عرصه خدمت رسانی به مردم باید امروز همچون سلیمانی‌ها باشیم.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: عمده ضربه‌هایی که به دشمن وارد می‌شود از ناحیه بسیجیان، انقلابیون و حزب‌الله است.

گفتنی است مراسم گرامیداشت نهم دی ماه به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد که در آن جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.