مدیرعامل خانه تئاتر درباره دیداری که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته و صحبت‌هایی که درباره تئاتر در این جلسه مطرح شده است، سخن گفت.

تاکید وزیر ارشاد به سپردن امور به صنوف/ اهالی تئاتر همراهی کنند

به گزارش قدس آنلاین،اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر درباره دیداری که عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران صنوف هنری داشته است گفت: صبح امروز ۵ دی ماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیداری با مدیرعاملان خانه تئاتر، خانه سینما و خانه موسیقی داشت که در این دیدار محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، مجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد، سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز حضور داشتند. در این نشست مباحثی درباره فعالیت ها و وظایف خانه تئاتر مطرح شد که پیش از این آقای سیدرضا صالحی امیری نیز عنوان کرده و روی آنها تاکید داشت.

وی ادامه داد: تاکید وزیر ارشاد در این نشست به واگذاری امور به صنف بود که من نیز یک سری از مشکلات را مطرح کردم و یادآور شدم که تا امروز  شرایط برای فعالیت های خانه تئاتر در رابطه با امور صنفی فراهم نشده است. خانه سینما تا حدودی در این زمینه موفق بوده است اما برای خانه تئاتر، خانه موسیقی و تجسمی تاکنون شرایطی فراهم نشده است که به مفاد اساسنامه هایشان عینیت بخشند. امیدوارم در این زمینه اتفاقات خوبی بیفتد و با همدلی هنرمندان در همه خانه ها شاهد رویدادهای مثمرثمری باشیم.

همت در پایان یادآور شد: با گفتگو و تعامل بیشتر می توانیم به دنبال حل مشکلات برویم و نباید توجهی به برخی از فرافکنی ها کنیم. امیدوارم اهالی تئاتر حواسشان جمع باشد و دست از یک سری تمایلات شخصی بردارند و به فکر این حرفه شریف باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.