شهرکرد-سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اردل گفت: ۸ خانه قرآن روستایی در آسیب پذیرترین نقاط این شهرستان در حال راه اندازی است.

راه اندازی ۸ خانه قرآن روستایی در آسیب پذیر ترین نقاط شهرستان اردل

به گزارش قدس آنلاین، حمید بهرامی گفت: اگر امروز فرزندانمان در سنین نونهالی و در خانواده، از قرآن فاصله بگیرند، دیگر نمی توان انتظار دیندار شدن آنها را در آینده و در جامعه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بهرامی افزود: فعالان قرآنی به‌عنوان جهادگران این عرصه باید ضمن اینکه خود و خانواده ی خود را به انس با قرآن و توجه به مفاهیبم آن تشویق می‌کنند برای قرآنی شدن جامعه هم تلاش مضاعفی را انجام بدهند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان اردل دارای سه موسسه قرآنی، پنج خانه قرآن شهری و ۱۱ خانه قرآن روستایی فعال است و به حول قوه الهی ۸ خانه قرآن نیز در شرف تاسیس هستند که این خانه های قرآن در مناطقی هستند که تا به حال هیچ حمایت فرهنگی از آنها نشده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اردل تاکید کرد: قرآن مطالبی را در هزار و چهارصد سال پیش بیان کرده است که امروز دانشمندان و نخبگان برخی از آنها را درک می‌کنند و جای تاسف دارد که در زمینه برداشت و فهم قرآن، دانشمندان غیر مسلمان از مسلمانان پیشی گرفته اند و در این زمینه ما کوتاهی کرده ایم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد عنکبوت بیان کرد: در تازه ترین کشفیات علمی در مورد عنکبوت و خانه ای که می سازد دانشمندان ژاپنی به موادی از جنس تارهای عنکبوت رسیده اند که مقاومتی عجیب دارد و این از اعجاز قرآن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.