اهواز_ عضو شورای شهر اهواز گفت: در انتصابات شهردار دخالت نمی‌کنیم و هیچ نیرویی را به وی تحمیل نکردیم.

شورای شهر اهواز نیرویی را به شهردار تحمیل نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن موسوی‌زاده با اشاره به برخی از انتقادات درباره انتصابات اخیر در شهرداری اهواز اظهار داشت: در شوراهای قبل با فشار یک سری افرادی را وارد سیستم شهرداری اهواز کردند ولی ما در ابتدای کار خود در شورای شهر یک کار جهادی انجام دادیم که یک شهردار پاکدست، سالم و توانمند را شناسایی و آن را برای سکان شهرداری اهواز انتخاب کردیم.

وی با بیان این که کتانباف با سیستم شهرداری اهواز غریبه نیست، افزود: با توجه به سابقه حضور وی در شهرداری اهواز نیروهای توانمند و غیرتوانمند را می‌شناسد، بزرگترین کار شورای انتخاب شهردار این چنین بود که نیروها به او تحمیل نشود.

 عضو شورای شهر اهواز یادآور شد: ما به شهردار گفتیم برای انتخاب افراد بر اساس تخصص و آشنایی که دارید عمل کن ولی این موضوع نافی این مسئله نیست که شورا و اعضای آن به شهردار نیرویی معرفی نکنند.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نیروهایی را به شهردار معرفی کردند، تصریح کرد: به آقای کتانباف گفتیم که این نیروها را در کمیته انتصابات خود ارزیابی و تمام جوانب کار را نیز بررسی کن، استعلامات لازمه را انجام بده و شخصا با افراد مصاحبه‌هایی انجام بده، هر کدام را برای هر جایگاهی صالح دانستی منصوب کن. اینکه نیرویی به شهردار تحمیل شده باشد چنین چیزی نبود و ایشان با اختیار خود انتصابات را انجام می‌دهند.

 موسوی‌ زاده با تاکید بر این نکته که مردم هم از ما انتظاراتی دارند، خاطرنشان کرد: بعضی از عوامل در شهرداری هستند که عملکرد خوبی ندارند، کار آنها سبب شد تا اقدامات نیروهای خوب نیز تحت الشعاع قرار گیرد.

 وی با اشاره به این مطلب که ما در شهرداری اهواز نیروهای خوب زیادی داریم، عنوان کرد: متاسفانه برخی از عملکردهای بد سبب شد که اقدامات خوب نیز نادیده گرفته شود.

 عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: از شهردار خواستیم تا این افراد را شناسایی کند و آنها را جابه‌جا کند، ما هم افرادی را شناسایی و به شهردار معرفی کردیم، همه اعضای شورای شهر در عزل مدیران ناکارآمد مصمم هستند.
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.