اصفهان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد سند مسکن روستایی در استان اصفهان صادر شده و پرونده این پروژه تا دو سال آینده به پایان می رسد.

صدور بیش از ۸۰ درصد سند مسکن روستایی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی بهبهانی صبح دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ثبت اسناد و املاک تیران و کرون اظهار کرد: با تعامل بنیاد مسکن صدور سندهای مسکن روستایی و سندهای مسکن شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در حال صدور است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۰ درصد سند مسکن روستایی در استان اصفهان صادر شده و پرونده این پروژه تا دو سال آینده به پایان می رسد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان ادامه داد: صدور سند برای اراضی ملی و موقوفات نیز در حال انجام است که برای ۹۰ درصد از اراضی ملی و دولتی شهرستان تیران و کرون سند صادر شده و تا شش ماهه اول سال آینده مابقی این اراضی دارای سند می شوند.

وی به انجام خدمات الکترونیکی در ثبت اسناد اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد خدمات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان به صورت الکترونیکی انجام می شود و انجام اقدامات به صورت فیزیکی کاهش یافته است که این اقدام در تسریع و تسهیل خدمات موثر بوده است.

بهبهانی بر اهمیت ثبت اطلاعات به صورت الکترونیکی اشاره کرد و یادآورشد: ثبت اطلاعات به صورت الکترونیکی در حوزه پدافند غیرعامل به دلیل حفظ اسناد از بلای طبیعی و غیرطبیعی نقش اساسی دارد.

وی با بیان اینکه قانون ساماندهی برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اجرا می شود، تصریح کرد: این قانون شرایط آسانی دارد، اما قانون تعیین تکلیف در بعضی مواقع منجر به صدور سند نمی شود و شرایط آن بسیار سخت است که نیازمند تغییر و اصلاح قانون است.

به گزارش قدس آنلاین، در این آیین سیدمحمدحسن مصطفوی به عنوان رییس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تیران و کرون معرفی و از فعالیت و زحمات مهدی شبان تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.