فرمانده ناجا از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در ماموریت های اخیر قدردانی کرد.

قدردانی فرمانده ناجا از نیروی انتظامی در ماموریت های اخیر

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده نیروی انتظامی کشورمان طی پیامی از فرماندهان، مدیران و کارکنان عزیز نیروی انتظامی در ماموریت های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهان، مدیران و کارکنان عزیز نیروی با صلابت انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

در روزهایی که گذشت، بخش هایی از کشور عزیزمان ملتهب از توطئه دشمنان قسم خورده شده بود. طراحان و ماموران جیره خوار به خیال خام خود با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم موج سواری نموده و با تخریب اموال عمومی و خصوصی موجب خدشه دار شدن امنیت همگانی شدند و در این میان شما همرزمان عزیز با هوشمندی و حسن تدبیر و با مدارا و خویشتنداری، همه توان و هستی خود را در طبق اخلاص قرار داده و باز هم برای حفظ امنیت و آرامش مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی سنگ تمام گذاشتید.

بسیاری از صاحب نظران و فرهیختگان و مسئولان به هوشمندی و خویشتنداری پلیس مهربان و مقتدر صحه گذاشتند و این برگ زرین دیگری شد بر دفتر افتخارات سازمان عظیم نیروی انتظامی ، به بیان شریف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) وقایع اخیر نبرد توام با کینه توزی و توطئه دشمنان بود ولی شما فرزندان ملت با تدبیر و عقلانیت و با جداسازی صف اغتشاش گران از مردم مطالبه گر و منتقد در عین صبوری و شکیبایی مقتدرانه ایفای نقش نموده و به مدد الهی با اشراف اطلاعاتی و اقدام عالمانه و دانش محور طراحان توطئه را ناکام گذاشتید.

همرزمان بصیر، باید بدانیم دشمنان قسم خورده و بدطینت ملت و انقلاب، همواره در کمین بوده و فتنه انگیزی خواهند کرد اما ملت دانای ایران اسلامی به عنوان بزرگ ترین پشتوانه انقلاب و نظام و حامی نهادهای انتظامی و امنیتی همچون چهار دهه گذشته ثابت نمودند که این دشمنان خبیث، ره به جایی نخواهند برد و ان شاءالله به مصداق آیه شریفه "ان الله یدافع عن الذین امنوا" خداوند قادر متعال همواره حامی و مدافع ملت عزیز و نیروهای جان برکف و پاسداران حریم ملت و ولایت خواهد بود.

به سهم خود قدردان فداکاری تان بوده و سلامت و توفیق روز افزون شما و خانواده های عزیز تان را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.