کرج - استاندار البرز از تخصیص ۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه های سفر ریاست جمهور به این استان خبر داد.

تخصیص ۲۶۹ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهور به البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در جلسه شورای فنی استان البرز که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های عمرانی تلاش کرده و پروژه ها پیوست زیست محیطی داشته باشند.

وی با بیان اینکه  پروژه های راهسازی به خصوص اشتهارد - نجم آباد و آبیک از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بحث زیست محیطی نمی توان اثرات زیست محیطی که موجب مرگ و میرهای  ناشی از عوامل محیطی می شود و قابل جبران نیست، کوتاهی کرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه با احداث این آزاد راهها از بار ترافیکی  استان کاسته می شود، خاطرنشان کرد:  یکی از بحث های جدی در جامعه بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال است.

وی افزود:  شهرک های صنعتی اشتهارد و نظرآباد فرصت های خوبی را برای اشتغال در استان ایجاد می کنند.

استاندار البرز تاکید کرد: بهره برداری به موقع آزادراه چرمشهر - آبیک و نکات ایمنی این آزادراه حائز اهمیت است.

نجفی با بیان اینکه برخی ادارات این استان درگیر این پروژه شده اند، تصریح کرد: علی رغم برخی تعرض های صورت گرفته در خصوص منابع طبیعی استان همکاری خوبی بین مسئولان اجرایی این پروژه و دستگاه هایی چون منابع طبیعی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه گذشته با رییس سازمان برنامه و بودجه در تهران افزود:  ۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه های سفر ریاست جمهور به استان البرز تخصیص پیدا کرده است و در خصوص مابقی اعتبارات تا پایان سال جاری مساعدت لازم صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.