قزوین_ رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزایش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازی صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم با بکار گیری عناصر مؤثر و با نفوذ بین مردم در کنار برخورد قاطع و سریع با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم باعث کاهش جرایم بوده است.

جرائم خشن در اسفرورین حدود هشتاد درصد کاهش داشته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، جواد افشاری گفت: در طی سال های اخیر با همکاری مردم فهیم بخش اسفرورین و فرهنگ سازی توسط مسولان و روحانیون دلسوز و تلاش همکاران قضایی و اداری حوزه قضایی، جرایم در این بخش کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از عناوین مجرمانه در بخش اسفرورین کاهش چشم گیری داشته ایم، افزود: جرایم خشن از جمله نزاع های دسته جمعی و استفاده از سلاح هی شکاری تا حدود هشتاد درصد کاهش داشته است.

رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزایش سطح اطلاعات افراد و  فرهنگ سازی صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم با بکار گیری عناصر مؤثر و با نفوذ بین مردم در کنار برخورد قاطع و سریع با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم موجب کاهش جرایم بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در کاهش جرائم تصریح کرد: اگر جامعه در مقابل جرم و آسیب بی تفاوت باشد زمینه ارتکاب جرائم عمومی افزایش پیدا می کند و مقابله با بزهکاری تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست و مردم و سایر سازمان ها با مشارکت جمعی نقش مهمی در پیشگیری و مقابله ایفا می کنند.

افشاری در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در جهت برقراری امنیت برای مردم با همکاری آنها هنجار شکنان را شناسایی و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.