شهرکرد-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست، متخلف قطع درختان جنگلی در منطقه حفاظت شده جنگلی هلن دستگیر شد.

متخلف قطع درختان بلوط در منطقه حفاظت شده هلن دستگیر شد

 به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان،شهرام احمدی فارسانی گفت: مأموران درحین انجام گشت و کترل در این منطقه جنگلی با مشاهده قطع چند اصله از درختان جنگلی اقدام به تجسس در این منطقه کردند. 

وی افزود: مأموران، این متخلف سودجو را به همراه ادوات قطع درخت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

احمدی با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیروهای حفاظت محیط زیست در عرصه‌های تحت مدیریت، عنوان کرد: علیرغم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت محیط زیست، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از محیط زیست و جنگل وجود نخواهد داشت و این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب محیط زیست به طور صددرصد پیشگیری کند. 

منطقه حفاظت شده هلن با ۴۰ هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهار محال و بختیاری است، که درمحدوده شهرستان‌های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.