تربت جام ـ پرونده مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی تیم وحدت جام به بایگانی سپرده شد و این تیم به مسابقات کشوری راه یافت.

تیم وحدت جام به لیگ فوتسال کشور راه یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این دوره از مسابقات فوتسال ۱۰تیم شرکت کننده در یک گروه بصورت رفت و برگشت به رقابت پرداختند و سرانجام تیم فوتسال وحدت جام با کسب ۴۳امتیاز و یک هفته مانده به پایان مسابقات با کسب مقام قهرمانی به لیگ کشور راه یافت.

شایان ذکراست تیم فوتسال وحدت جام در هفته هفدهم میزبان تیم فوتسال ال جی کاشمر بود و علی رغم حضور رئیس و دبیر کمیته فوتسال استان که از ناظرین  این مسابقه بودند، متاسفانه تیم کاشمری از حضور درتربت جام خودداری کرد که امید می رود متولیان برخورد شایسته نمایند.

در پایان جام قهرمانی این مسابقات توسط رئیس کمیته فوتسال استان خراسان رضوی به تیم قهرمان اهدا شد.

محسن فضائلی پور رئیس کمیته فوتسال استان خراسان رضوی به عدم حضور تیم کاشمری در تربت جام به خبرنگار ما گفت: برای  تیم کاشمر مشکلی مالی بوجود آمده بود عدم تعهد تیم به بازیکنان باعث شد که تیم کاشمر نتواند دراین مسابقات حضور یابد و مشکلات درون تیمی بود هرچند نتیجه این بازی به سرنوشت قهرمانی تاثیری نداشته وبرخی مشکلات برای تیم ها در موارد استثناء وجود دارد که می تواند اتفاق بیفتد.

محسن فضائلی پوربا تاکید براینکه مسابقات فوتسال د رلیگ سال جاری نسبت به سال گذشته با کیفیت تر برگزار شد و با وجود بیش از ۹۰ بازی در هفته انجام می شد و برای ایجاد انگیزه در بین تیم ها مسابقات بصورت همزمان برگزارشد تا حق تیم ها از بین نرود و لیک فوتسال استان خراسان رضوی از پویا ترین لیگ های کشور است.

اسامی تیم فوتسال وحدت جام :

مهران عظیمی، میلاد دهقانی، امید پورفتح ا...، مسعودامیدوا، مصطفی عباس زاده، مرتضی محمدی، کمال هاشمی، احمد شیرجانی، رضا دهقانی، ایمان رئیسی، مصطفی کلاتی، محمد عارفی، اشکان طاهری، محمد عادلی، علیرضا شیوایِی، رضا افشارِی، اسماعیل غلامِی، محمد صدر، یونس کوشا، شهرام انوشیروانی، عظیم فقیرِی، عرفان چوپانی، محمدشیدایی

مربی: امیرکلالی

 سرمربی: مسعود طاهری

 سرپرست: علی مقصودپور   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.