بجستان_ امام جمعه بجستان از تنها متخصص زنان بیمارستان ایت الله مدنی این شهرستان که در حالی که خود یک روز از عملش می گذشت در اتاق عمل حاضر و جان مادر و کودک را نجات دادقدردانی کرد.

تقدیر امام جمعه بجستان از تنها متخصص زنان بیمارستان این شهرستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه بجستان درپایان مراسم نماز جمعه امروز از تنها متخصص زنان بیمارستان آیت الله مدنی بجستان که با ایثار و فدارکاری جان  مادر و کودکی را که در هفته گذشته در حال خطر بودنجات داد با اهداء لوح تقدیر و نهج البلاغه قدردانی کرد.

امام جمعه بجستان که این لوح را به رئیس شبکه بهداشت بجستان به نمایندگی  خانم دکتر هاجر عباسی متخصص زنان و زایمان اهدا کرد گفت: هفته گذشته مردم بجستان و سراسر کشور  ایثار این پزشک بودند که در حالی در اتاق عمل و انجام زایمان مریض قرار گرفت که خود در حال گذران دوران نقاهت بوده و روز قبلش تحت عمل جراحی نیز قرار گرفته بود ولی به لحاظ اینکه حال این مادر در حال زایمان وخیم گزارش شده بود برای نجات مادر و فرزند در اتاق عمل بیمارستان حضور یافته و انجام عمل سزارین را با موفقیت پشت سر می گزارد.

امام جمعه بجستان گفت : امیدوارم سایر مسئولان و اطباء کشور و شهرستان این ایثار و فداکاری را که پیام انقلاب و اسلام است سر لوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.