یزد - سرپرست پلیس آگاهی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان یزد اعضای یک باند که دست به سرقت ۲ هزار راس دام به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در استان های مختلف کشور زده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری سارقان ۲ هزار راس دام

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضا حناساب در این خصوص اظهارداشت: با توجه به وقوع چند مورد سرقت احشام در شهرستان خاتم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اقدامات گسترده کارآگاهان پلیس استان و شهرستان خاتم و بازنگری شیوه سرقت های انجام شده، افزود: بررسی های ماموران از صحنه های سرقت نشانگر این بود که تمامی سرقت ها توسط یک باند حرفه ای صورت گرفته است.

حناساب تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی، اعضای ۶ نفره این باند را دستگیر و به استان یزد منتقل کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی به سرقت ۲ هزار راس دام به ارزش ۱۵ میلیارد ریال طی ۴۰ فقره سرقت در استان های همجوار اعتراف کردند.

این مسئول ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری مال خر این احشام سرقتی گفت: اعضای این باند که همگی دارای سابقه کیفری و از مجرمان حرفه ای هستند، دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند و شناسایی مال باختگان در دست اقدام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.