رشت- مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در حال حاضر جریان گاز تمامی نقاط استان جریان دارد و هیچگونه نگرانی بابت قطع گاز وجود ندارد.

گاز در سراسر گیلان جریان دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از آمادگی کامل پرسنل این شرکت درجهت خدمتگزاری به مردم خبر داد.

حسین اکبر با اعلام این موضوع افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده هم اکنون ۵۶ اکیپ امدادی  و ۱۹۰ گازبان در شهرها و روستاهای استان آماده برطرف نمودن مشکلات احتمالی مشترکین عزیز می باشند.

مهندس اکبر ادامه داد: همچنین اکیپ های امدادی متشکل از نیروهای بسیج و همیاران گاز توسط ادارات گاز شهرستان ها آموزش های لازم را دیده اند تا در صورت نیاز کنار نیروهای شرکت گاز، خدمات لازم را به مشترکین عزیز ارائه نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر که در حال حاضر جریان گاز تمامی نقاط استان جریان دارد و هیچگونه نگرانی بابت قطع گاز وجود ندارد اظهار داشت: مشترکین عزیز می توانند در صورت  بروز هر گونه مشکل و یا حادثه ای با شماره ۱۹۴ ( مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز) تماس حاصل فرمایند.

وی در پایان با اشاره به وجود برودت هوا در ۱۸ استان کشور از همه گیلانیان فهیم خواست تا با رعایت دمای آسایش ( ۱۸ الی ۲۱ درجه )، زمینه بهره مندی پایدار از نعمت گاز را برای همه مشترکین عزیز در استان و کشور فراهم آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.