اصفهان- نمایشگاه آثار استاد رضا بدر السماء تحت عنوان« نقش و نگار» از ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه در نگارخانه طلوع شرق فرهنگسرای کوثر وابسته به منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان برگزار می شود.

نمایشگاه «نقش و نگار» در فرهنگسرای کوثر برپا می شود

مدیر فرهنگسرای کوثر به خبرنگار قدس آنلاین گفت:  در این نمایشگاه  ۳۰ اثر فاخر از جمله تابلو «فرزند ایران» به نام شهید  محسنحججی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر به نمایش در می آید. حمیدرضا مکارمی ادامه داد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور  جمعی از مسئولین،  هنرمندان و شهروندان ساعت ۱۶ روز ۱۲ بهمن در فرهنگسرای کوثر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ به نگارخانه طلوع شرق فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه و جهت کسب اطلاعات با شماره تلفن ۳۵۲۱۲۴۷۵ تماس بگیرند.

 به گزارش قدس آنلاین؛ استاد رضا بدر السماء دارای ۶۰ سال سابقه فعالیت هنری در رشته های نقاشی نگارگری، میناکاری و آبرنگ است . اوتصویر گری آثار فاخر نگارگری درباره آیات و قصص قرآن کریم، ائمه اطهار، موضوعاتی همچون اشعار شاعران بزرگ ایران و نشر آثار در قالب کتاب، به تصویر کشیدن حماسه مردم اصفهان به مناسبت ۲۵ آبان ۱۳۶۱ روز تشییع پیکر ۳۷۰ تن از شهدای عملیات محرم در اصفهان(اثر یاد شده در مراسم دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان ۱۳۸۹ به ایشان اهداء شد)، به تصویر درآوردن حادثه منا در قالب تابلو نگارگری شهدای فاجعه منا در سال ۱۳۹۵ و همکاری و مشاوره هنری با سازمان های دولتی و خصوصی، مشاوره و کمک در جهت معرفی فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در کشورهای ژاپن، چین، الجزایر وترکیه از طریق برگزاری نمایشگاه های ادواری و افتتاح سایت های مشترک، همکاری و مشاوره در زمینه طراحی و تولید آثار فاخر هنری در رشته های فرش دستباف، قلم زنی، کاشی کاری، میناکاری، معرق چوب، فلز و منبت چوب و تولید آثار فاخر نگارگری درباره ائمه اطهار و نشر آثار به اشکال گوناگون جهت استفاده عموم مردم در داخل و خارج از کشور را در کارنامه فعالیت های خود به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.