اراک- آقازاده استاندار مرکزی گفت : دهه فجر نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران است.

دهه فجر نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران است

 به گزارش قدس انلاین ،آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اظهار کرد : ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت، پایمردی و آزادی خواهی ملت سلحشور ایران اسلامی است که توانستند تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز نمایند و پرچم پیروزی اسلام را بر فراز ایران عزیز برافرازند.

وی ادامه داده است: انقلاب اسلامی ایران حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و استقلال و آزادی را بعنوان بزرگترین و ارزشمندترین آثار نظام اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

آقازاده تصریح کرده است: اینک در حالی وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.از آنجا که پیشرفت و توسعه در همه عرصه ها از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی بود بعد از گذشت 39 سال دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه های علمی ، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی ، نظامی و دفاعی کشور مشهود و چشم گیر است که استقلال و تقویت روحیه خودباوری در تحقق این دستاوردها نقش بسزائی داشته است.

استاندار مرکزی بیان کرده است: بی شک وحدت ، انسجام و حضور گسترده مردم از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و امروز نیز تلاش در جهت حفظ و باروری انقلاب اسلامی ، بازگو کردن وحدت و یکپارچگی ملی در مقابله با استبداد و ظلم و انتقال ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به نسل جوان بعنوان وظیفه ای همگانی است

. وی ادامه داده است: مردم سرزمین آفتاب ، زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی همگام با دیگر مردم ایران اسلامی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش مهم و موثری داشتند و همواره برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند و امروز نیز بعنوان یک استان مهم در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی ، فرهنگی ، اقتصادی و.. نقش خود را در توسعه همه جانبه کشور ایفا می نمایند.

استاندار مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ملت شریف ایران بویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.