قزوین_ فرماندار شهرستان بویین زهرا به برنامه های دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مرکز همودیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان بویین زهرا در دهه فجر افتتاح می شود.

مرکز همودیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان بویین زهرا افتتاح می شود

علی رحمانی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی، برنامه های مختلفی طی امروز از جمله نواختن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه و گلباران مزار شهدای شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

وی به برنامه های دهه فجر شهرستان بویین زهرا پرداخت و اظهار داشت: ۱۶۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال ( ۳۳ میلیارد تومان) در این دهه پیش بینی شده است که به صورت تقریبی ظرفیت اشتغال برای ۷۰۰ نفر ایجاد می کند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا در تبیین پروژه های قابل افتتاح دهه فجر بیان کرد: از مجموع ۱۶۲ پروژه، ۲ پروژه شامل بخش آموزشی، ۲ پروژه در بخش فرهنگی و هنری، ۲ پروژه در بخش آب، ۲۵ پروژه در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۱۵ پروژه در بخش مسکن، عمران و راه، ۲ پروژه در بخش صنعتی، ۱۴ پروژه هم در خصوص مسکن مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین است.

رحمانی یادآور شد: پروژه قابل افتتاح بخش فرهنگ و هنر مربوط به افتتاح مرکز آموزشی صنایع دستی و دفتر خدماتی و مسافرتی بوده و پروژه قابل افتتاح در بخش آموزش هم شامل یک مدرسه خیرساز در روستای ابراهیم آباد و هنرستان برکت است.

وی اضافه کرد: روکش و آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی و مواصلاتی بخش دشتابی و افتتاح زیرسازی و آسفالت روستای رحمت آباد بزرگ، افتتاح زیرسازی و جدول گذاری روستای حسین آباد بخش دشتابی با حضور استاندار قزوین، افتتاح پروژه گازرسانی روستای شیشه قلعه و در بخش بهداشتی و سلامتی نیز افتتاح مرکز همودیالیز بیمارستان امیرالمومنین بویین زهرا صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا یادآور شد: در دهه فجر استاندار قزوین برای افتتاح برخی از پروژه های یاد شده به شهرستان بویین زهرا سفر می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.