سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد معتقد است پرونده قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس بسته شده است.

مورینیو: باید فقط برای دوم شدن تلاش کنیم/ پرونده قهرمان فصل بسته شده است

به گزارش قدس آنلاین، شکست یونایتد برابر تاتنهام به منزله 15 امتیازی شدن فاصله آنها با صدر و سیتی بود تا پرونده قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری عملا بسته شود.

دیدار برابر هادرسفیلد: "ما باید تلاش کنیم فصل را در رتبه دوم به پایان برسانیم. در طول فصل همشیه ما در رتبه دوم بودیم و به جز چند هفته کوتاه ابتدایی که در صدر قرار گرفتیم همیشه در رده دوم حضور داشتیم. نبرد برای رتبه های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم ادامه دارد؛ اما پرونده رده اول بسته شده است. ما عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشتیم و این موضوع خیلی برای ما اهمیت دارد. ما باید تلاش کنیم در فصل جاری عنوانی را فتح کنیم؛ اما اگر این اتفاق رخ نداد تلاش می کنیم سال بعد قوی تر باشیم.

نمی توان گفت ما، تاتنهام یا چلسی عملکرد بدی داشته ایم؛ زیرا امتیازات ما تا اینجای فصل منطقی بوده؛ اما سیتی فصل را قدرتمندانه آغاز کرد و حتی بعضی بازی ها را نیز که لایق پیروزی نبود، برد و با گلزنی در دقایق اضافه و مدیریت بازی ها، از تیم های دیگر فاصله گرفت."

سالگرد 60 سالگی فاجعه سقوط هواپیمای بازیکنان منچستر: "من معتقدم فردا روز لذت بخشی برای ما و هواداران است تا از بازی لذت برده و احترام خود را به خانواده درگذشتگان این حادثه نشان دهیم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.