جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: در چهارمین روز ازدهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۴ طرح افتتاح و۳ طرح کلنگ زنی شد

هفت طرح عمرانی در شهرستان جوین افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۴ طرح مربوط به طرح خود کفایی افرادتحت پوشش کمیته اماخمینی و یک باب مسکن مقاوم سازی بنیاد مسکن اقلاب اسلامی و یک دستگاه کلید گازی برق و همچنین نمایشگاه انقلاب شهرداری نقاب با هزینه ای معادل یک میلیارد و دویست پنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید.  

حسین جمشیدی تصریح کرد: در چهرمین روز از دهه فجر ۲بوستان و یک خانه عالم در روستاهای زورآباد، زیر آباد و کمایستان کلنگ زنی شد.  

وی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر وامید تمام سعی وتلاش خود را به نقاط محروم روستایی معطوف کرده است، ضمن اینکه با جدیت زیر ساخت های توسعه را در سطح شهرستان جوین فراهم می کند.  

رئیس اداره برق جوین گفت:  افتتاح کلید گازی روستای کمایستان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال، از مهم ترین پروژه هایی بود که در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.  

اسلامی تاکید کرد: افتتاح این پروژه یکی از مهمترین طرحهای تخصصی در سطح شهرستان جوین می باشد.  

رئیس کمیته امدادامام خمینی گفت: برنامه ریزی کمیته امام به سمت خود کفایی افراد تحت پوشش سوق یافته است.  

جغتایی یاد آور شد: کمیته امداد به جای خدمت از طریق کمک های نقدی تلاش می کند با اجرای سیاست های خودکفایی به سمتی حرکت کند، که افراد تحت پوشش کسان دیگری را در حوزه خود کفایی به خدمت بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.