قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: طی چند روز آینده، برای ارتفاعات این استان بارش برف و باران پیش بینی می شود.

بارش برف و باران در ارتفاعات قزوین پیش بینی می شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی طی چند روز آینده با گذر متناوب امواج ناپایدار از منطقه، ابرناکی، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و برای ارتفاعات بارش باران و برف پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ امروز تا روز بعد به صورت نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف برای روز شنبه پنجم اسفندماه تا روز یکشنبه ششم اسفندماه سالجاری پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی یادآور شد: همچنین وضعیت آب و هوای استان قزوین در روز یکشنبه تا دوشنبه، ششم و هفتم اسفندماه سالجاری نیز به صورت نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف است.

وی به بیشینه و کمینه دما و میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و عنوان کرد: کمینه دما مربوط به شهر آوج با صفر درجه سلسیوس و بیشینه دما مربوط به شهرستان آبیک با ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است؛ بیشترین بارندگی هم در شهر معلم کلایه با ۸.۸ میلی متر بارش و کمترین بارندگی مربوط به شهر رازمیان با ۲.۱ میلی متر بارش بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.