اهواز- حجت الاسلام حاجتی خطاب به مسئولان کشوری گفت: خوزستان دین خود را به اسلام و کشور ادا کرده پس شما نیز با رفع معضلات این استان دین خود را به آن ادا کنید.

نباید بگذاریم دشمن مانند مگس بر زخم خوزستان بنشیند/ مسئولان با رفع مشکلات دین خود به را به مردم ادا کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه ۴ اسفند ماه، با بیان اینکه تریبون نماز جمعه تریبون مستضعفین است و نه آدم های پر مدعا؛ پس باید درد دل مردم از این تریبون منتقل شود، عنوان کرد: هرچقدر به خطوط قرمز نزدیک شویم تهدید دشمن بیشتر می شود. ما به دو موضوع بسیار مهم باید دقت کنیم که ابتدا فشار دشمن مهم نیست لذا باید مراقب نفوذی ها باشیم که دانسته یا ندانسته وارد عرصه می شوند همانطور که رهبر انقلاب در دیدار با مردم نیز بیان کردند، اعلام خطر می کنم که نفوذی ها وجود دارند.

حجت الاسلام حاجتی ضمن همدردی با خانواده های سانحه سقوط هواپیما و شهادت چند تن از نیروی های انتظامی تهران با اشاره به معضلات استان بیان کرد: به مسئولین کشوری باید بگوییم  مشکلاتی مثل ریزگرد، انتقال آب کارون  تعطیلی واحدهای تولیدی را رفع کنند و نگذارند مگس بر این زخم بنشیند.

 وی افزود: مسئولین کشور همانطور که نماینده ولی فقیه گفت؛ باید بدانند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده، پس باید شما نیز با راه اندازی واحد های تولیدی و کمک به قشر کارگر دین خود را به خوزستان ادا کنید.

امام جمعه موقت کلانشهر اهواز خاطر نشان کرد: انقلاب معجزه است و پس از آن پیشرفت هایی را در زمینه های مختلف در کشور شاهد بودیم اما در بحث عدالت لنگ می زنیم. نمایندگان و مسئولین ما باید این فرمایش رهبر را سرلوحه قرار بدهند که یکی از خطرات اصلی انقلاب ارتجاع از انقلاب و اهداف انقلاب است که بعضی زندگی اشرافی را در پیش می گیرند و نسبت به زندگی مردم محروم بی تفاوت هستند که بجای تکیه بر مردم بر دشمن تکیه می کنند.

وی خطاب به آنان که در نماز جمعه گفتند خدمات به سوریه داده می شود و ما اینجا گرسنه ایم عنوان کرد: اگر شهادت طلبی جوانان ما در سوریه نبود ما اکنون امنیت نداشتیم. دشمن باید بداند که آرزوی جدا کردن امت از امام خود را به گور خواهند برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.