کرج - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند سارقت مسلحانه از منازل با پوشش ماموران نیروی انتظامی در کرج خبر داد.

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه از منازل در کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ جواد صفایی پیش از ظهر امروز یکشنبه درجمع خبرنگاران با اعلام اینکه درهفته گذشته خبری از پلیس ۱۱۰ رسید که منزلی دریکی از محلات کرج  مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است، گفت: در این مورد سارقین  تحت عنوان مامورین نیروی انتظامی و با پوشش لباس نظامی وارد منزل شده و اقدام به سرقت کردند.

وی افزود: صاحب منزل یک مرد و زن  مسن بودند که سارقین با سلاح گرم و مهمات وارد منزل شده و با بستن دست و پای اعضای منزل  طلا وجواهر، اسناد و مدارک، یک دستگاه لپ تاپ و تابلو فرش  را به سرقت بردند.

سرهنگ صفایی با بیان اینکه باحضور فعال  وبه موقع کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و با دستورسردار فرمانده نیروی انتظامی استان این موضوع در دستور کار قرار گرفت ادامه داد: نیروهای آگاهی ظرف ۴۸ ساعت با اطلاعاتی که از قبل داشتند سارقین را شناسایی و ظرف مدت ۷۲ ساعت اعضای باند سارقین دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه این سارقین سابقه  کیفری و مواد مخدر داشتند، بیان کرد: افراد این باند بین سن های ۲۵ تا ۳۰ سال هستند که  یکی از اعضای این باند خانمی است که در نشان کردن منازل افراد مسن با سارقین همکاری می کرده است.

وی درپایان افزود: این سارقین برای اینکه پلاک خودرو شناسایی نشود سپر خودرو را باز کرده بودند وچون با پوشش لباس نیروی انتظامی بودند از این حربه استفاده می کردند تا ماموران نیروی انتظامی به آنها شک نکنند ولی در نهایت با هوشیاری ماموران آگاهی اعضای این باند دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.