جوین_ فرماندار شهرستان جوین گفت: یکی از اتفاقات مهم اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی این بود که شکست داعش در سطح جهان را رقم زد.

هدف از اعزام کاروان راهیان نور تداعی ایثار گری ها است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، جلسه برنامه ریزی برای اعزام متقاضیان راهیان نور شهرستان جوین با حضور اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان جوین برگزار شد.

فرماندار شهرستان جوین ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند فرهنگی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق جنگی کشور می باشد و به یمن بسط فرهنگ ایثار و شهادت افتخارات بسیار بزرگی رخ داده است، که مهم ترین  اتفاقات شکست داعش بود.  

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد : میدان جنگ به مثابه دانشگاهی بود که علم در آن نامتناهی و زیاد است، لذا با وجود مشکلات فرهنگی و تهاجم فرهنگی که دشمن علیه این انقلاب انجام می دهد، لازم است، کلیه دستگاهها با تمام ظرفیت به این موضوع ورود پیدا کرده و از کمکهای مادی خود در این راستا جهت تکمیل سهمیه ابلاغی به مناطق جنگی دریغ ننمایند.

 وی تصریح کرد: با فراهم نمودن شرایط اعزام کاروان به مناطق جنگی بار دیگر روزهای جنگ در اذهان بازدید کنندگان تداعی و روحیه جهادی در آنان ایجاد می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.