همدان -شهردار همدان از اسکان ۳۳ هزار مسافر نوروزی در همدان خبر دادوگفت: بیشترین مسافران همدان از استان های آذربایجان غربی و شرقی وتهران بوده است .

۳۳ هزار مسافر نوروزی در همدان اسکان داده شدند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، عباس صوفی ظهر امروز در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اظهار کرد: از ۲۶ اسفندماه ۹۶ تا سوم فروردین ماه ۹۷، ۳۲ هزار و ۹۶۳ نفر در قالب ۹ هزار و ۴۴۰ خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند که بیشترین آنها از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و تهران بوده‌اند.
وی افزود: روز یکم فروردین ماه ۲ هزار و ۲۵۸ خانوار در قالب هشت هزار و ۳۲ نفر توسط ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.
شهردار همدان عنوان کرد: روز دوم فروردین ماه  ۲ هزار و ۴۴۴ خانوار در قالب ۸ هزار و ۵۲۸ نفر توسط ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.
وی بیان کرد: روز سوم فروردین ماه ۲ هزار و ۵۷۸ خانوار در قالب ۹ هزار و ۹۶ نفر توسط ستاد تسهیلات  نوروزی شهرداری همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.
صوفی با بیان اینکه روز گذشته ۵ هزار و ۵۶۴ نفر در قالب یک‌هزار و ۵۴۶ خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مرتبط با آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند، عنوان کرد: آموزش و پرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه روز سوم فروردین ماه ۳۴۰ خانوار در قالب ۸۴۰ نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های همدان اسکان داده شده‌اند، گفت: روز گذشته ۱۱۸ خانوار با ۳۷۸ نفر جمعیت در مهمانپذیرهای  همدان اسکان داده‌ شده‌اند.
شهردار همدان با بیان اینکه امسال از ظرفیت منازل استیجاری دارای مجوز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است، تصریح کرد: روز گذشته ۶۰ خانوار در قالب ۱۲۸ نفر در منازل استیجاری همدان اسکان داده شده‌اند.
وی اظهار کرد: همچنین در روز سوم فروردین ماه ۶۵ خانوار در قالب ۳۲۵ نفر در فضاهای مرتبط با سازمان فرهنگی، ورزشی و شهرداری همدان اسکان داده شده‌اند.
صوفی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران در پارک‌ها و اماکن چادرزنی ایجاد شده است، گفت: شهرداری همدان بوستان‌های شهروند، نماز، ارم و مردم را برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده است.
وی اظهار داشت: مسافران نوروزی می‌توانند برای نصب چادر در این پارک‌ها اقدام کنند چراکه نصب چادر در سایر پارک‌های شهر همدان ممنوع بوده و اجازه نصب چادر در آنها داده نمی‌شود.
شهردار همدان بیان کرد: خوشبختانه روند پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان به خوبی در دست اجرا بوده و مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.