تربت جام - همزمان با روزطبیعت، یک دوره مسابقه کشتی با چوخه در روستای لنگر از توابع بخش مرکزی تربت جام برگزار شد.

رقابت چوخه کاران در روستای باستانی لنگرتربت جام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،همزمان با روزطبیعت، پس ازچند سال تعطیلی گود کشتی روستای باستانی لنگر از توابع بخش مرکزی تربت جام مجددا با برگزاری یک دوره کشتی باچوخه فعالیت این گودورزشی با همکاران انجمن کشتی باچوخه شهرستان تربت جام آغاز شد.

رشته ورزشی چوخه ازعلاقه مندان خاصی در منطقه تربت جام برخوردار است و کشتی گیران چوخه کار این شهرستان همیشه از مدعیان اصلی این رشته ورزشی محسوب می شوند.
در مسابقات کشتی باچوخه که در روز طبیعت (۱۳فروردین) در گود کشتی روستای لنگر تربت جام با استقبال کشتی گیران مطرح مواجه شد تماشاچیان دریک محیط صمیمی به تشویق کشتی گیرانی پرداختند که با ارائه یک کشتی زیبا آنان را به وجد می آورد.

مسئول انجمن کشتی باچوخه تربت جام در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار قدس آنلاین گفت: علی رغم اینکه این مسابقات پس از یک وقفه چندساله برگزار شد، اما کشتی گیران مطرح و مشهور از آن استقبال کردند.
حبیب الله حسینی همچنین افزود: دراین مسابقات ۷۰ کشتی گیر شرکت کردند که در پایان درقنداول سعید نوروزی موفق شد از سد حسن ستوده عبور کند. درقنددوم جدال دو کشتی گیر علی نوایی و مصطفی مداحی برنده‌ای در برنداشت و قند به زمین ماند. درقند سوم زهیررضاپور موفق شد بر یوسف اسحاقیان غلبه کند.
وی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته تصمیم براین داریم تا مسابقات کشتی باچوخه کشوری جام دهیاری ها را به میزبانی تربت جام برگزار کنیم که درصورت موافقت، این مسابقات در گود کشتی باچوخه روستای لنگرتربت جام برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.