گیلان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان،گفت:بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی از اقدامات رفاهی،خدماتی و برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام برپایی طرح آرامش بهاری استفاده کردند .

حضور بیش از سه میلیون مسافر نوروزی در بقاع متبرکه

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه گیلان ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیزاده با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در بقاع متبرکه مجری این طرح در گیلان اظهار کرد:بقاع متبرکه یکی از قطب‌های گردشگری در گیلان محسوب می‌شود که با جذابیت‌های خاص به استقبال از میهمانان و توریست‌های مذهبی پرداخت .

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف هرساله با طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه به پذیرایی از گردشگران مذهبی می‌رود،افزود: هدف از اجرای طرح آرامش بهاری نشر ارزش‌های اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی با روش‌های نوین است که امسال هشتمین سال فعالیت خود را تجربه کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۲۶۰ بقعه متبرکه اجرا شد،گفت:امسال در طرح آرامش بهاری، ۲۵۰ مبلغ اعزامی از قم در این طرح در بقاع متبرکه به فعالیت پرداختند .

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه بیش از سه میلیون گردشگر از ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۱۴ فروردین از بقاع متبرکه بازدید کردند تصریح کرد:اقدامات رفاهی، خدماتی و برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله خیمه‌های معرفت برای گردشگران مذهبی با همکاری بیش از سه هزار نفر از خادمین رسمی و افتخاری، مسئولان مراکز فرهنگی قرآنی،ائمه جماعات بقاع متبرکه و همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرستان‌ها صورت گرفت .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان یکی از اهداف خدمت‌رسانی اوقاف به گردشگران نوروزی را بهره‌مندی از معنویات بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت:کارکنان سازمان اوقاف همواره در خدمت گذاری به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و تبدیل آن‌ها به قطب فرهنگی و ایجاد مکانی برای آرامش مردم تلاش کرده و در تحقق آن پویا خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.