بجنورد- محمد محمدی بریمانلو جودوکار خراسان شمالی در چهارمین گرند پری ۲۰۱۸ در آنتالیا ترکیه صاحب گردن‌آویز برنز شد.

مدال برنز گرند پری ترکیه بر گردن جودوکار خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی چهارمین گرند پری سال ۲۰۱۸ در شرایطی طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ فروردین‌ماه به میزبانی شهر آنتالیا کشور ترکیه برگزار شد که گروه کشورمان با ۹ جودوکار در این رقابت‌ها به میدان حضور داشت.

این مسابقات که چهارمین گرند پری سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود از روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه به مدت ۳ روز به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است.

آقایان علی قلی پور در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، علیرضا خجسته و قاسم نوری زاده در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، سعید ملایی در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، وحید نوری در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم، رامین صفویه و حمیدرضا سجادی فرد در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم و جواد محجوب در وزن به‌اضافه ۱۰۰ کیلوگرم، نمایندگان جودو کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

بنا به قرعه‌کشی محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم از خراسان شمالی در جدول ۳۷ نفری این وزن، پس از استراحت در گام نخست جودوکار فرانسوی را با امتیاز ایپون از پیش و برداشت و سپس در گام دوم بر نماینده انگلستان پیروز شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب حریفی از آذربایجان شد و به جدول شانس مجدد رفت.

بریمانلو در این مرحله ابتدا جودوکاری از کوزوو را ایپون کرد و چند دقیقه بعد بااقتدار در مقابل حریف برزیلی به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد و بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد.

لازم به ذکر است بریمانلو پیش از اولین در گرند پری سال ۲۰۱۸ در آلمان به علت رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی وارد جدول مسابقات نشد، در دومین گرند پری این سال در چک پنجم شد و در سومین گرند پری در تفلیس با شکست دادن حریفانی از برزیل، قزاق و روس به‌عنوان پنجمی گرند پری تفلیس رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.