کرج - ملی پوش کشتی فرنگی استان البرزگفت: سال خیلی بدی را پشت سر گذاشتم با این حال تلاش می کنم در ماه های پیش رو ناکامی های گذشته را جبران کنم.

سال بدی را پشت سر گذاشتم/ اوضاع کشتی البرز بهتر شده است

یوسف قادریان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اوج ناکامی ام در مسابقات جهانی فرانسه بود و متاسفانه به علت مصدومیتی که از ناحیه پا دچار آن بودم نتوانستم عملکرد خوبی را به جای گذارم.

وی افزود: برای سال جاری تلاش کنم با آمادگی بیشتر در میادین مختلف حاضر شوم و به نوعی نتایج سال گذشته را جبران کنم.

ملی پوش کشتی البرز با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در کمتر از یک ماه آینده گفت: تمرینات منظم و مستمری را پشت سر می گذارم و امیدوارم در این مسابقات به آنچه هدف گذاری کرده ام برسم.

قادریان شرایط کشتی البرز را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: به نظرم از زمان حضور حمید یاری در راس مدیریت کشتی البرز شرایط خوبی در این ورزش ایجاد شده و مسئولیت پذیری و ارتباط خوب او با کشتی گیران به خصوص ملی پوشان فضای بهتری از گذشته را رقم زده است.

وی ادامه داد: در بعد نتیجه گیری تیم های استان روند رو به رشدی را داشته اند و در رده بزرگسالان و پایه شاهد نتایج خوبی در مسابقات مختلف بوده ایم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی لاس وگاس در پایان با بیان اینکه علاقمند است تجربیات و اندوخته هایش را دراختیار جوانان قرار دهد گفت: در حال حاضر تمام تمرکز و توجهم معطوف به کشتی گرفتن است و شاید در آینده تغییر وزن بدهم  و برای شرکت در مسابقات گزینشی اوزان المپیکی شانس خود را امتحان کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.